مربی تیم ملی زنان: مسئولان هیچ شناختی از بدمینتون ندارند

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم ملی بدمینتون زنان گفت: امکانات مورد احتیاج ورزش بدمینتون در شهرستان ها بسیار کم است و امکانات موجود جوابگوی ورزشکاران این رشته ورزشی نیست.

مربی تیم ملی زنان: مسئولان هیچ شناختی از بدمینتون ندارند

سیمین مهدوی در گفت وگو با خبرنگاران، مطرح کرد: اگر به این ورزش توجه گردد، وضعیت این رشته بسیار بهتر از آنچه اکنون شاهد آن هستیم، خواهد شد. تا وقتی در رشته ورزشی پول نباشد پیشرفتی نخواهد داشت، برای پیشرفت این رشته ورزشی احتیاجمند منابع اقتصادی هستیم.

مربی تیم ملی بدمینتون زنان مطرح کرد: هرچند در سطح همگانی پیشرفت بسیاری داشته ایم اما متاسفانه در بعد قهرمانی و حرفه ای راه درازی در پیش داریم.

وی اظهار کرد: به رغم اینکه در بعد قهرمانی قهرمان غرب آسیا هستیم اما در آسیا با وجود کشورهایی همانند اندونزی، چین و مالزی حرفی برای گفتن نداریم.

مربی تیم ملی بدمینتون زنان گفت: متاسفانه تمرین های حرفه ای که قهرمانان آسیا انجام می دهند برای ورزشکاران ما مقدور نیست، به رغم اینکه بازیکنان سایر کشورهایی که در سطح ملی و حرفه ای فعالیت دارند تنها حرفه آن ها ورزش کردن است و بابت آن حقوق می گیرند اما در این کشور بازیکن بدمینتون باید به فکر درس، کار، درآمد و بسیاری مسائل دیگر باشد و نمی تواند تمام وقت در اختیار فدراسیون و مربی باشد.

وی ادامه داد: امکانات مورد احتیاج ورزش بدمینتون در شهرستان ها بسیار کم است و جوابگوی این ورزشکاران این رشته ورزشی در شهرستان ها نیست. تهیه سالن و نبود تجهیزات از مهم ترین مسائل موجود در شهرستان هاست وکمتر شهرستانی داریم که سالن اختصاصی ورزش برای بدمینتون داشته باشند.

مهدوی ادامه داد: بودجه ای که فدارسیون بدمینتون تصویب می نماید جوابگوی مسابقات برون مرزی و مسابقات در حد حرفه ای نیست. به رغم اینکه بازیکنان باید با توپ پر تمرین نمایند ولی موجود نیست و تنها یک روز قبل از رفتن به مسابقات می توانند با این نوع توپ تمرین نمایند.

وی اظهار کرد: متاسفانه بعضی مسئولان هیچ گونه شناختی از ورزش بدمینتون ندارند، از سویی پایین بودن اطاعات و مهارت های مربیان در استان ها یکی از معضلات جدی ورزش بدمینتون است.

مربی تیم ملی بدمینتون زنان گفت: متاسفانه مربیان هیچ اقدامی برای به روز کردن خود نمی نمایند و تنها به دریافت کارت مربی گری اکتفا می نمایند. برخلاف آنچه همه فکر می نمایند بدمینتون در بعد قهرمانی یکی از سخت ترین رشته های ورزشی دنیاست.

وی گفت: هرچند بودجه فدراسیون بدمینتون را نمی توان با فدارسیون های کشتی، فوتبال و والیبال مقایسه کرد اما اگر توجه بیشتری به این رشته ورزشی گردد موفقیت های بسیاری را می توان کسب کرد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32796

به "مربی تیم ملی زنان: مسئولان هیچ شناختی از بدمینتون ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی زنان: مسئولان هیچ شناختی از بدمینتون ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید