ازدواج در زنجان 11 درصد کاهش داشته است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدتقی فتحی ظهر سه شنبه در آئین افتتاح سامانه طلاق (تصمیم)، بر شناخت درست از سامانه تصمیم تأکید کرد و گفت: جامعه ما نسبت به گذشته آداب ورسوم و ارزش ها را امروز ندارد و این ارزش ها کمرنگ گردیده و جای خود را به چیزهای دیگر داده است.

ازدواج در زنجان 11 درصد کاهش داشته است

وی اظهار کرد: ارزش هایی را که در دوران کودکی و نوجوانی ما بود امروز دیگر این ارزش ها را نداریم.

معاون اجتماعی پیشگیری از جرم دادگستری استان زنجان بابیان اینکه مشاوره باید از همان دوران کودکی موردتوجه قرار گیرد، گفت: مشاوره امر بسیار مهمی است و نباید نگاه جزئی و مقطعی به آن داشت.

فتحی تأکید کرد: باید مهارت های زندگی به افراد آموزش داده گردد و نگاه به طلاق دو بعدی باشد ولی متأسفانه مشاورین ما نگاه یک بعدی به طلاق دارند.

وی اضافه نمود: در برخی از موارد طلاق بسیار بهتر از این است که خانواده ها دچار آسیب هایی چون طلاق شوند، بنابراین آسیب قتل و خیانت به مراتب بیشتر از طلاق است.

معاون اجتماعی پیشگیری از جرم دادگستری استان زنجان توضیح داد: طی سال 94 طلاق در استان زنجان سیر نزولی داشته و ازدواج هم 11 درصد کاهش داشته است.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2438

به "ازدواج در زنجان 11 درصد کاهش داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازدواج در زنجان 11 درصد کاهش داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید