پیوس: تیمِ کالدرون نتیجه گراست، طرفداران هم همین را می خواهند، انصاری فرد وظیفه سنگینی دارد

به گزارش مجله سرگرمی، فرشاد پیوس، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با کالدرون نتایج خوبی گرفته است و طرفداران هم از فرایند امتیازگیری تیم راضی هستند.

پیوس: تیمِ کالدرون نتیجه گراست، طرفداران هم همین را می خواهند، انصاری فرد وظیفه سنگینی دارد

فرشاد پیوس که در حال حاضر راهنمایی تیم چوکای تالش را بر عهده دارد، در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با بازی محبت آمیز تیمش برابر پرسپولیس گفت: این بازی فرصتی بود تا بازیکنان را محک بزنیم، هر چند که ما در فصل بدنسازی بودیم و این موضوع روی عملکرد تیم تأثیر گذاشت. در مجموع همه چیز خوب بود و باید از پرسپولیسی ها خصوصاً کریم باقری و افشین پیروانی هم تشکر کنم که پیراهن شماره 17 را به من هدیه دادند تا خاطرات گذشته برایم زنده گردد.

وی در قسمت دیگری از حرف هایش با اشاره به صدرنشینی پرسپولیس در هفته شانزدهم و قهرمانی سرخپوشان در نیم فصل خاطر نشان کرد: از این بابت تمام پرسپولیسی ها شاد هستند و خوشبختانه تیم در صدر جدول قرار گرفته است. وقتی کالدرون به پرسپولیس آمد طبیعتاً احتیاج به زمان داشت تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد و رفته رفته شرایط پرسپولیس بهتر شد. حالا کالدرون از فوتبال ایران و تیمی که در دست دارد، به شناخت کافی رسیده و این امتیاز بسیار خوبی است.

فرشاد پیوس در واکنش به اینکه بعضی معتقدند پرسپولیس زیبا فوتبال بازی نمی نماید، توضیح داد: در فوتبال نتیجه دریافت از هر چیزی مهمتر است، ضمناً کالدرون به تاکتیک تیمی و پیاده شدن چیزی که در ذهنش دارد، خیلی اهمیت می دهد. پرسپولیس منظم بازی می نماید، در واقع تیمِ کالدرون نتیجه گراست و طرفداران هم همین را می خواهند. این امتیاز دریافت است که باعث قهرمانی در سرانجام فصل می گردد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان خواهد شد؟، گفت: پرسپولیس همواره شخصیت قهرمانی دارد و سال جاری هم با ادامه این فرایند قهرمان خواهد شد. فقط باید تیم را تقویت نمایند و کالدرون می داند که تیمش در چه نقاطی احتیاج به تقویت دارد. مهمترین مسئله هم این است که یک مهاجم و گلزن تمام عیار به خط حمله اضافه گردد.

پیوس در ارتباط با حاشیه های چند روز اخیر و ناراحتی کالدرون از بعضی مسائل در باشگاه پرسپولیس، گفت: کالدرون یک مربی حرفه ای است و دوست دارد همه چیز طبق اصول و نظم جلو برود. از طرفی انصاری فرد هم به عنوان مدیرعامل پرسپولیس در کوشش است تا امور تیم را به خوبی جلو ببرد. انصاری فرد در این مقطع وظیفه سنگینی دارد و نباید اجازه دهد که حاشیه ها به تیم ضربه بزند. کالدرون هم بارها در صحبت هایش به این موضوع اشاره نمود که مسائل باعث نمی گردد تا پرسپولیس را ترک کند. من معتقدم کالدرون در پرسپولیس می ماند. فقط نکته مهم این است که مدیریت اجازه ندهد تا حاشیه ای در تیم به وجود بیاید.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65560

به "پیوس: تیمِ کالدرون نتیجه گراست، طرفداران هم همین را می خواهند، انصاری فرد وظیفه سنگینی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوس: تیمِ کالدرون نتیجه گراست، طرفداران هم همین را می خواهند، انصاری فرد وظیفه سنگینی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید