پیروزی شاگردان ولاسکو و تداوم صدرنشینی آتزوری

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: تیم های ملی والیبال ایتالیا و آرژانتین در هفته سوم لیگ جهانی والیبال حریفان خود را شکست دادند.

پیروزی شاگردان ولاسکو و تداوم صدرنشینی آتزوری

به گزارش خبرنگاران، در هفته سوم مرحله بین قاره ای لیگ جهانی والیبال تیم های کانادا، ایتالیا، اسلواکی، آرژانتین و چین، حریفان خود را شکست دادند.

از گروه A و در دیدار رقبای تیم ملی کشورمان، ایتالیا با پیروزی 3 بر یک مقابل تیم ملی لهستان در سالن پالا فلوریو شهر باری به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد. تیم ملی ایتالیا در ست های اول و سوم و چهارم با نتیجه 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 20 به پیروزی رسید و ست دوم را 20 بر 25 واگذار کرد و صدرنشینی خود را تداوم بخشید. ایوان زایتسف 24 امتیاز در این بازی برای ایتالیا کسب کرد.

از گروه C تیم ملی بلژیک در شهر لیژ با نتیجه 3 بر 2 مغلوب میهمان خود، کانادا شد. از گروه G تیم ملی اسلواکی با نتیجه 3 بر یک از سد اسپانیا گذشت. از گروه D تیم ملی آرژانتین در بوینس آیرس با نتیجه 3 بر یک ژاپن را شکست داد. دومین بازی شاگردان ولاسکو عصر روز دوشنبه برگزار می گردد. در آخرین بازی نیز چین در 3 ست متوالی پورتوریکو را شکست داد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53554

به "پیروزی شاگردان ولاسکو و تداوم صدرنشینی آتزوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی شاگردان ولاسکو و تداوم صدرنشینی آتزوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید