واکنش ستاره نوظهور ایران به هت تریک و صعود به جام ملت ها

به گزارش مجله سرگرمی، کاپیتان تیم ملی فوتبال المپیک ایران می گوید امیدوار است این تیم با ادامه این فرایند به المپیک پاریس صعود کند.

واکنش ستاره نوظهور ایران به هت تریک و صعود به جام ملت ها

به گزارش خبرنگاران، یاسین سلمانی، کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران که در پیروزی 3 بر 2 بر تاجیکستان برای صعود به مسابقات نهایی جام ملت های زیر 23 سال آسیا پیروز به هت تریک شد، گفت: بازی خیلی خوبی بود. تاجیکستان اصلی ترین رقیب ما بود. خدا را شکر بازی را بردیم. یک تورنمنت خیلی خوب برای ما بود و با اقتدار به مسابقات نهایی صعود کردیم. امیدوارم آن جا هم رجحانن نتیجه را کسب کنیم و به المپیک صعود کنیم.

این بازیکن ملی پوش سپاهان که در عضویت تیم ملی بزرگسالان ایران هم هست، درباره هت تریک در این ملاقات و زدن سه گل در این مسابقه گفت: خدا را شکر. پیروزی تیم در اولویت اول بود. این اتفاق حاصل کوشش بازیکنان بود و من هم ضربه نهایی را زدم. خیلی خوشحالم و امیدوارم همین فرایند را ادامه دهیم و تا المپیک رجحانن نتایج را به دست بیاوریم.

تیم ملی فوتبال امید ایران عصر یک شنبه با رجحان 3 بر 2 مقابل تاجیکستان، به مرحله نهایی جام ملت های زیر 23 سال آسیا صعود کرد. یاسین سلمانی، کاپیتان تیم ملی امید ستاره میدان بود و با گلزنی در دقایق 13، 19 و 44 هت تریک کرد و در جمع رجحانن گلزنان مرحله گروهی نهاده شد. سلمانی در ملاقات با نپال هم پیروز به گلزنی شده بود.

این بازیکن 19 ساله به دلیل داشتن شرایط مناسب برای حضور در المپیک پاریس، در حضور بازیکنان باسابقه تر مانند سلطانی مهر از سوی مهدوی کیا به عنوان کاپیتان و رهبر تیم ملی در زمین انتخاب شده است. سلمانی در اردوهای اخیر تیم ملی بزرگسالان نیز از سوی اسکوچیچ دعوت شده بود.

به این ترتیب، تیم ملی ایران به صورت مستقیم راهی مرحله بعد شد و می تواند در خرداد 1401 در جام ملت های زیر 23 سال به میزبانی ازبکستان شرکت کند. البته این مسابقات به منزله انتخابی المپیک نیست و ایران در سال 2024 برای صعود به المپیک به میدان خواهد رفت.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163685

به "واکنش ستاره نوظهور ایران به هت تریک و صعود به جام ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ستاره نوظهور ایران به هت تریک و صعود به جام ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید