هشدار پلیس درباره سایت های خرید و فروش اجناس نو و دست دوم

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: سایت های خرید و فروش اجناس نو و دست دوم محل کلاهبرداران افراد سودجو شده است، از همین رو مردم باید مراقب این نوع کلاهبرداری ها باشند.

هشدار پلیس درباره سایت های خرید و فروش اجناس نو و دست دوم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمدعلی جمعه لو امروز در گفتگویی با اشاره به اینکه سایت های خرید و فروش دیوار و شیپور و... محل کلاهبرداران افراد سودجو شده است، اظهار کرد: شهروندان قبل از واریز هرگونه وجه و یا بیعانه حتماً کالا را رویت و مطمئن شوند که کالای خریداری شده وجود دارد و برای آن ها ارسال خواهد شد.

رئیس پلیس فتای استان زنجان در تشریح این خبر اضافه نمود: بعضی از افراد سودجو و کلاهبردار با درج آگهی های دروغین فروش کالا، اجناس دست دوم در سایت های خرید و فروش در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می نمایند.

وی در ادامه گفت: این افراد با ایجاد انگیزه در خریداران، اجناس و کالا هایی با قیمت های پایین تر از عرف بازار ارائه نموده و با وسوسه و جلب اعتماد مشتریان از آنان مبالغی را تحت عنوان بیعانه به وسیله واریز به شماره کارت دریافت می نمایند و پس از اخذ مبلغ، جوابگوی تلفن همراه خود نیستند.

جمعه لو با اشاره به طمع و فرصت طلبی بیش از حد بعضی افراد برای خرید کالا و اجناس ارزان قیمت، گفت: کاربران و شهروندان هنگام مراجعه به سایت دیوار و سایت های مشابه به راحتی به تبلیغات فریبانه اعتماد ننموده و تحت هیچ شرایطی بیعانه پرداخت نکنید و معامله را حتما حضوری انجام دهند، زیرا ممکن است کالای خریداری شده دزدی باشد که عواقب خاص خود را در پی خواهد داشت.

رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: اکثر کلاهبرداران معمولاً افرادی، خوش برخورد و چرب زبان هستند تا بتوانند با ترفند های مختلف طعمه خود را به دام بیاندازند، لذا ضروری است هموطنان در انجام معاملات، صرفاً به ظواهر و ادعا های آنان اکتفا ننمایند و در صورت روبرو با موارد مشکوک، آن را به وسیله 110 اعلام نمایند.

منبع: فارس

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57296

به "هشدار پلیس درباره سایت های خرید و فروش اجناس نو و دست دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس درباره سایت های خرید و فروش اجناس نو و دست دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید