معیار انتخاب بهترین قالب وردپرس - معرفی قالب شرکتی وردپرس

به گزارش مجله سرگرمی، رپرتاژ آگهی - اگر شما هم یک سایت وردپرسی دارید و زمان زیادی روی سئو و بهینه سازی آن کار کردید و هنوز رتبه مناسب و مورد نظر خود را در گوگل نگرفتید حتما نکات این مقاله رو بررسی و رعایت کنید.

معیار انتخاب بهترین قالب وردپرس - معرفی قالب شرکتی وردپرس

انتخاب قالب مناسب و سئو شده

در نظر داشته باشید اگر قالب وردپرس مناسبی برای خود انتخاب نکرده باشید حتی اگر روی سئو سایت خود خیلی هزینه و وقت صرف کرده باشید ، رتبه خوبی دریافت نخواهید کرد.

انتخاب یک قالب حرفه ای و مناسب و البته سئو و بهینه سازی شده از نظر سئو پایه، گام اول و مهمی است که در بحث سئو و بهینه سازی باید به آن توجه کنید.

نکته مهم: اگر خیال خودتون رو میخواین در این خصوص راحت کنین حتما از یک سایت معتبر قالب خریداری کنین ، سایت پروان وب ، در این زمینه تونسته بهترین قالب ها از نظر سئو طراحی و کدنویسی کنه و سایت های تاپ ایران که الکسای زیر 500 ایران هستند در حال استفاده از قالب های پروان وب هستند!

قالب های ایرانی سایت پروان وب توانسته بالای 3500 سایت فعال داشته باشه که نشان از با کیفیت بودن قالب های پروان وب هستند.

معیار های انتخاب قالب وردپرس

معیار اول: سرعت و بهینه سازی قالب

اولین معیاری که باید حتما به آن توجه کنید سرعت و بهینه سازی قالب هست امروزه گوگل توجه ویژه ای به سرعت بارگذاری سایت داره و اگر قالب شما از سرعت قابل قبولی برخوردار نباشه مطمئن باشید که رتبه خوبی هم نخواهید گرفت.

چگونه سرعت قالب وردپرس رو بررسی کنیم؟

یکی از بهترین سایت های بررسی سرعت و بهیه سازی قالب سایت Gtmetrix هست که این کار رو برای شما انجام میده، قبل از خرید قالبی که مدنظر دارید ادرس سایت پیشنمایش آنلاین قالب رو در سایت جی تی میتریکس بزنید و گزارش این سایت رو ببینید معمولا به صورت کلی این سایت یک رتبه بندی با عنوان A ، B ، C و.. به بهینه سازی و سرعت اون سایت و قالب میده که سعی کنید قالبی که انتخاب میکنید حتما رتبه A و B رو داشته باشه.

معیار دوم: ولید و استاندارد بودن کدهای قالب

استاندارد بودن و ولید بودن کد های قالب وردپرس مورد نظر شما باید حتما استاندارد باشه و از نظر خطا و دیگر موارد استاندارد بودن حتما در سطح خوبی باشه.

برای بررسی استاندارد بودن و ولید بودن یک قالب مانند معیار اول ادرس پیشنمایش آنلاین قالب رو در سایت validator.w3.org چک کنید و بررسی کنید که قالب مشکل خاصی نداشته باشه.

معیار سوم: واکنش گرایی و ریسپانسیو بودن قالب وردپرس

نکته مهمی که در این خصوص هست گوگل به ریسپانسیو و واکنش گرا بودن صفحات خیلی دقت میکنه و اگر قالب سایت شما از این نظر مسئله ای داشته باشه حتما رتبه خوبی نخواهید گرفت.

امروزه اکثرا همه با گوشی و تبلت هم علاوه بر کامپیوتر های دسکتاپ برای مرور و استفاده از اینترنت بهره میبرند ، پس باید قالبی انتخاب کنید که برای صفحه نمایش های کوچک تر مثل موبایل و تبلت مشکل خاصی نداشته باشه و از نظر نمایش و کار در گوشی سخت نباشه!

برای اینکه چک کنید که اون قالب مورد نظر شما از نظر واکنش گرایی برای گوگل مسئله ای نداره mobile friendly test رو سرچ کنید و می تونید از ابزار هایی مانند ابزار خود گوگل در این خصوص و سایت semrush استفاده کنید.

چرا فقط به معیار ظاهر قالب نباید اکتفا کرد؟

شاید اولین موردی که برای انتخاب یک قالب مناسب به ذهن شما بیاد ، تنها ظاهر و گرافیک قالب باشه که در اصل گرافیک قالب نکته مهمی هست اما نه به میزان سئو بودن قالب ، بحث گرافیک و طراحی رابط کاربری هم حتما مهم هست ولی نباید تنها به این مورد اکتفا کرد چون سایت هایی بودن که از نظر ظاهر خیلی عالی و خوب طراحی شده اند اما از نظر سئو بسیار ضعیف!

پس سعی کنین قالبی انتخاب کنید که هم ظاهر خوبی داشته باشه و هم از نظر نکات سئو و بهینه سازی در سطح خوبی باشه.

چه پیشنهادی دارید برای انتخاب قالب حرفه ای وردپرس؟

پیشنهاد چند قالب حرفه ای که توانسته اند در بیش از 3000 سایت ایرانی فعال باشند و از نظر سئو هم عالی هستند و در سایت های تاپ و الکسای زیر 500 ایران در حال استفاده هستند…

قالب های ایرانی در سطح کیفیت جهانی!

قالب شرکتی وردپرس هخامنش - قالب چندمنظوره سازگار با المنتور مناسب سایت پزشکی، صنعتی، دکوراسیون و…

قالب فیلم و سریال وردپرس جهان فیلم (600 فروش پیروز در یک ماه)

دیگر قالب های گروه طراحی پروان وب را در سایت حتما ببینید….

قالب دانلود وردپرس نوین دانلود 2 (600 فروش پیروز)

قالب فروش فایل وردپرس جهان فایل (450 فروش پیروز)

قالب موزیک و سریال پارسبان 2 (450 فروش پیروز)

قالب فروش اکانت و محصولات مجازی یکتا اکانت (350 فروش پیروز)

چرا از قالب ایرانی استفاده کنیم؟

قالب های ایرانی در صورتی که از سایت های معتبری مانند پروان وب خریداری شوند از نظر آپدیت بدون مشکل هستند و طراح مرتب آپدیت رو انجام میده، اما قالب های خارجی به دلیلی که یک فرد فقط تنها بحث تهیه و فارسی سازی اون رو انجام داده هیچ تضمینی نیست که نه طراح و اون فروشنده قالب ، همیشه قالب رو در حالت بروز و آپدیت نگه داره و مورد دوم اینه که این درصد رو هم باید بگیرید که با توجه به تحریم هایی که کشور در اون قرار داده ممکنه اصلا اون قالب یک دفعه کلا به مشکل بخوره برای ایران و هیچ کاری از دست شما برنیاد! (چه بحث تهیه فروشنده و چه استفاده)

نتیجه گیری

همیشه در انتخاب قالبی که دارید تمامی نکات سئو یک قالب که به خیلی معیار ها مانند ریسپانسیو بودن ، سرعت و بهینه سازی قابل قبول ، ولید و استاندارد بودن کد های قالب و از همه مهم تر انتخاب از یک سایت معتبر مثل پروان وب که خیالتون از نظر آپدیت و پشتیبانی راحت باشه در نظر بگیرید.

اگر دنبال دانلود مقاله معتبر و دانلود تحقیق هستید ، سایت جهان مقاله یکی از سایت های زیر مجموعه پروان وب هست که با خیال راحت مقالات و تحقیق های خودتون رو می تونید پیدا کنید.

parmisfun.ir: مجله پارمیسفان | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

pbmusic.ir: نوای پرنده پارسی | مجله خبری، ورزشی و مسافرتی پارسی

quiz1.ir: مجله آزمون اول، مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 138605

به "معیار انتخاب بهترین قالب وردپرس - معرفی قالب شرکتی وردپرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معیار انتخاب بهترین قالب وردپرس - معرفی قالب شرکتی وردپرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید