مدافع ناآشنای استقلال در آسیا؛ بدون تجربه بین المللی خبرنگاران

به گزارش مجله سرگرمی، سید احمد موسوی در جمع مدافعان تیم استقلال پیش از این هرگز فرصتی برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را نداشته است.

مدافع ناآشنای استقلال در آسیا؛ بدون تجربه بین المللی خبرنگاران

به گزاش گروه ورزشی خبرنگاران، سید احمد موسوی مدافع راست تیم استقلال بدون تجربه حضور در رقابت های بین المللی کاروان تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را همراهی می نماید. این بازیکن که در ابتدای فصل جاری و در دوران مدیرعاملی احمد سعادتمند با قراردادی دو ساله از باشگاه گل گهر سیرجان به استقلال پیوست متولد شهر درود است و سابقه بازی در تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز را دارد.

این بازیکن که در پست دفاع راست بازی می نماید تا به امروز هیچ سابقه ای در ملاقاتهای لیگ قهرمانان آسیا و یا مسابقات ملی بزرگسالان نداشته و حضورش در لیگ قهرمانان 2021 اولین تجربه بین المللی او محسوب می گردد.

البته او در این فصل در 14 ملاقات در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته است. او در 4 بازی 90 دقیقه در ترکیب بوده و در 5 ملاقات دیگر در ترکیب اصلی حضور داشته ولی تعویض شده و در 5 مسابقه هم از روی نیمکت به ترکیب اضافه شده است.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 139541

به "مدافع ناآشنای استقلال در آسیا؛ بدون تجربه بین المللی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع ناآشنای استقلال در آسیا؛ بدون تجربه بین المللی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید