غیبت ادامه دار دیاباته در تمرینات استقلال؛ مصدومیت یا تصمیم برای جدایی؟

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- گفته می گردد مهاجم اهل اقتصادی استقلال تمایلی ندارد فصل بعد در این تیم به فوتبالش ادامه بدهد.

غیبت ادامه دار دیاباته در تمرینات استقلال؛ مصدومیت یا تصمیم برای جدایی؟

به گزارش خبرنگاران، استقلالی ها به این نتیجه رسیده اند که شیخ دیاباته تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد. شیخ دیاباته به دلیل آنچه مصدومیت خوانده از بعد از دربی در تمرین استقلال شرکت ننموده است، در حالی که او در این بازی در طول دقایق کمی که در زمین بود با مصدومیت روبرو نشد و اعضای کادر فنی استقلال از آسیب دیدگی او بی اطلاع هستند.

نکته عجیب ماجرا این است که دیاباته چند ماهی است دستمزد خود را دریافت ننموده و اگرچه باشگاه استقلال امروز مدعی شد این بازیکن به باشگاه اخطار فسخ قرارداد نداده اما گفته می گردد دلیل غیبت او در تمرینات به این موضوع مرتبط است. در این بین شنیدیم دیاباته از چند باشگاه حوزه خلیج فارس پیشنهاد دارد و به همین دلیل تمایل دارد از این تیم جدا گردد و برای فصل بعد فوتبالش را در تیم دیگری ادامه بدهد.

شیخ دیاباته مهاجم استقلال بعد از دربی پایتخت در تمرینات این تیم حضور پیدا ننموده تا شایعات درباره اش قوت بگیرد. درباره دیاباته گفته می گردد او مصدوم است اما جمله ای که فرهاد مجیدی بعد از ملاقات با ذوب آهن بر زبان آورد به مسائل حاشیه ای دامن زد. مجیدی بیان کرد که بعد از دربی دیگر دیاباته را ندیده تا شایعاتی درباره ناراحتی این بازیکن از پرداخت نشدن حق و حقوقش منتشر گردد. در این خصوص گفته می گردد با توجه به اینکه قرارداد دیاباته با استقلال تا تیرماه است، او برای جدایی از آبی پوشان نوتیسی را ارائه نموده و گفته که در سرانجام قراردادش جدا خواهد شد.

اما باشگاه استقلال ضمن رد شایعات توضیحاتی را ارائه کرد. در اطلاعیه استقلال آمده است: شیخ دیاباته مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت از زمان دربی تا به امروز در محل تمرینات حاضر نشده و به فیزیوتراپی مشغول است. برخلاف شایعات، این بازیکن نوتیسی به باشگاه نداده است. باشگاه استقلال همچنان اعلام نموده که به درخواست مرخصی دیاباته بعد از بازی با نفت آبادان هم موافقت نشده: در خواست مرخصی دیاباته پس از بازی با صنعت نفت آبادان، به دلیل دوری او از تمرینات و شرایط بازی و احتیاج به انجام تمرینات انفرادی از سوی او، از سوی آقای مجیدی و باشگاه استقلال تا به امروز مورد موافقت قرار نگرفته است.

شیخ دیاباته مهاجم اقتصادیایی تیم فوتبال استقلال گفت که از آدینه هفته گذشته به دلیل دردی که داشته، مشغول مداوا بوده است. شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از دربی 95 در تمرینات استقلال شرکت نکرد تا بحث هایی درباره ناراحتی او از عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه استقلال مطرح گردد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نیز پس از ملاقات با ذوب آهن اصفهان بیان کرد که پس از دربی دیاباته را ندیده است و پزشکان به او گفته اند که مصدوم است. باشگاه استقلال هم امروز (آدینه) بیان کرد که دیاباته Notice به باشگاه نداده و او مشغول درمان مصدومیتش است.

ماجرای شیخ دیاباته یک مساله تعیین است درباره موضوعات اقتصادی است. این مهاجم اقتصادیایی از ماه ها قبل مطالباتش از استقلال عقب افتاده است. مسئولان باشگاه استقلال قبل از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به دیاباته قول داده بودند که مطالبات او را بعد از بازگشت از عربستان پرداخت نمایند. او نیز پذیرفته بود اما در بازگشت تیم به عربستان بازهم چنین اتفاقی نیفتاد تا دیاباته شاکی تر از همواره به نظر می رسد.

از سوی دیگر دیاباته با وجود همه خصوصیات اخلاقی خوبش اما مهاجمی است که دوست دارد در ترکیب استقلال به طور کامل فیکس باشد. در این خصوص شنیده می گردد در بازی استقلال و الاهلی عربستان در اولین ملاقات لیگ قهرمانان آسیا وقتی شیخ نیمکت نشین می گردد، هرویه میلیچ را واسطه می نماید تا با فرهاد مجیدی و فراز کمالوند(که آن موقع مدیریت فنی آبی پوشان رابرعهده داشت) صحبت کند و دلیل نیمکت نشینی اش را بپرسد.

اختلاف پیش آمده در عربستان اما خیلی زود با بازگشت دیاباته به ترکیب اصلی استقلال مرتفع شد. در کنار این مسائل شیخ اما در حالی که بعد از بازگشت از عربستان انتظار داشت مسئولان باشگاه پولش را بدهند، وقتی با وعده های پوچ مدیران روبرو شد عصبانی شد. در این شرایط او انتظار داشت در دربی پایتخت در ترکیب ثابت بازی کند و حداقل بخشی از دلخوری اش رفع گردد اما این اتفاق هم نیفتاد و فیکس نبودن در دربی نیز بر ناراحتی دیاباته اضافه کرد.

در چنین شرایطی دیاباته بعد از دربی پایتخت به بهانه مصدومیت دیگر در تمرینات استقلال حضور پیدا نکرد و مقابل ذوب آهن در ملاقات جام حذفی نیز غایب بود. فرهاد مجیدی بعد از بازی با ذوب آهن بیان کرد که دیاباته را بعد از دربی ندیده و به او گفته اند که مصدوم است. این در حالی است که کادرفنی استقلال از مصدومیت دیاباته متعجب هستند ونمی دانند او در جریان کدام بازی و کدام تمرین مصدوم شده است!

سرمربی استقلال با توجه به اینکه هربار دیاباته به خارج از کشور سفر نموده برای بازگشت به ایران تاخیر داشته واز طرفی با مشکلاتی از قبیل ناآمادگی جسمانی یا اضافه وزن به ایران برگشته، بهتر است در تعطیلی چندروزه بعد از ملاقات با نفت آبادان هم در تهران بماند و به کشورش نرود تا شرایط بدنی اش خراب نگردد. آخرین بازی که دیاباته برای مرخصی از ایران خارج شد، چند روز در بازگشت به کشور تاخیر داشت و وقتی در تعطیلات نوروز 1400 به تمرینات رسید مصدومیت جزئی نیز داشت و تعیین نبود چرا چنین شرایطی برای او پیش آمده است.

از سوی دیگر مدیران باشگاه استقلال نیز معتقدند دیاباته هربار که به مرخصی رفته، برای بازگشتش چند روز مدیران را معطل نموده وهمین موضوع باعث شده تا بلیت های هواپیمایی که برای او خریداری می گردد بسوزد. دیاباته هربار به بهانه هایی برای بازگشت به ایران تعلل نموده و باعث شده تا باشگاه از نظر اقتصادی نیز به خاطر بلیت های برگشت دیاباته ضرر زیادی را تحمل کند.

در نهایت ماجرای مخالفت مجیدی با مرخصی دیاباته هم مزید برعلت شده تا این بازیکن حسابی از دست مسئولان باشگاه ناراحت گردد. این مهاجم اقتصادیایی اعتقاد دارد مدیران باشگاه که پولش را پرداخت نمی نمایند، کادرفنی هم در استفاده از او به عنوان یارفیکس صرف نظر می نماید و باعث می گردد که او کمتر به آپشن های قراردادی اش برای گلزنی و حضور در ترکیب ثابت برسد. از طرفی با درخواست مرخصی اش هم مخالفت می گردد.

این اتفاقات خشم دیاباته را برافروخته و باعث شده تا او تصمیمش برای جدایی از جمع آبی ها را بگیرد. اگرچه مسئولان استقلال درخواست دیاباته برای جدایی را تکذیب و بیان کرد او اخطاری به باشگاه بابت فسخ یک طرفه قراردادش نداده اما تعیین است که با شرایط کنونی دیاباته علاقه ای به ماندن در جمع آبی پوشان ندارد.

pariha.ir: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

مجله 90 جعبه: مجله 90 جعبه، مجله تفریحی و آموزشی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 147752

به "غیبت ادامه دار دیاباته در تمرینات استقلال؛ مصدومیت یا تصمیم برای جدایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت ادامه دار دیاباته در تمرینات استقلال؛ مصدومیت یا تصمیم برای جدایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید