شیائومی 11 لایت 5G NE فردا رونمایی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به تیزری که شیائومی در توییتر منتشر کرد به نظر می رسد باید فردا شاهد رونمایی از گوشی 11 لایت 5G NE باشیم.

شیائومی 11 لایت 5G NE فردا رونمایی می گردد

شیائومی قرار است فردا رویدادی برگزار و طی آن از تعدادی محصول رونمایی کند که از جمله مهم ترین آن ها باید به 11T و 11T پرو اشاره کنیم. اما طبق آنچه اکنون منتشر شده است، به نظر می رسد یکی از محصولاتی که قرار است در این رویداد رونمایی گردد، شیائومی 11 لایت 5G NE است. محصولی که همانطور که از نامش پیداست باید یک میان رده باشد چون از پسوند لایت در آن استفاده شده است.

اگر معنای حروف NE در کنار نام این گوشی را نمی دانید باید بگوییم این همان مخفف عبارت New Edition به معنای مدل نو است که به تازگی حتی در فهرست وب سایت TENNA هم دیده شد. این وب سایت بعلاوه تایید کرد که این محصول با نام شیائومی CC11 در بازار کشور چین به فروش خواهد رسید اما با همان نام شیائومی 11 لایت 5G NE در بازار جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

همان طور که گفته شد، انتظار می رود شیائومی 11 لایت 5G NE یک گوشی میان رده باشد؛ یعنی در واقع مدلی مقرون به صرفه قیمت تر از می 11 لایت 5G که اوایل سال جاری رونمایی و عرضه شد. این مدل نو اما نمایشگری 6.55 اینچی از نوع AMOLED خواهد داشت و رفرش ریت نمایشگر آن هم به 90 هرتز می رسد. روی پنل پشتی یک سنسور 64 مگاپیکسلی را در یک مجموعه سه تایی به اسم دوربین اصلی شاهد هستیم که باید کیفیت خوبی هم داشته باشد.

نکته خوب ماجرا تجهیز این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778G است که عملکردی نزدیک به پرچم دارها دارد. این در حالی است که می 11 لایت 5G از اسنپدراگون 780G به اسم قلب تپنده بهره می برد. البته که تفاوت بین این دو پردازنده خیلی فاحش نیست و حتی در بعضی از فعالیت ها مدل 780G عملکرد بهتری دارد اما به طور کلی هر دو پردازنده در یک سطح قرار می گیرند. منبع تغذیه ای هم که برای این مجموعه نسبتا قدرتمند در نظر گرفته شده است 4250 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با یک شارژر 33 واتی که خوشبختانه درون جعبه هم وجود دارد می توان آن را شارژ کرد.

شیائومی 11 لایت 5G NE قرار است فردا طی رویدادی که در آن گوشی های 11T و 11T پرو رونمایی می شوند معرفی گردد. قیمت آن هم گویا 40 یورو کمتر از می 11 لایت 5G خواهد بود؛ یعنی کاربران می توانند با پرداخت حدود 360 یورو به آن دسترسی داشته باشند که بسیار مناسب هم هست. با این حال باید منتظر ماند و دید در رویداد فردا چه خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر می گردد.

منبع: GSMArena

armeniaro.ir: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان

anasi.ir: آناسی | مجله خانه و خانواده، راهنمای سبک زندگی و آشپزی

azatweb.ir: مجله آزات وب | مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 158173

به "شیائومی 11 لایت 5G NE فردا رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 11 لایت 5G NE فردا رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید