ستاری: پروژه ربات انسان نما نمادین است، از تجاری سازی دانش فنی ربات حمایت می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: پروژه هایی مانند ربات انسان نما نمادین هستند تا بتوانیم فناوری های موجود در کشور را پیاده سازی و در جاهای دیگر استفاده کنیم اما از تجاری سازی دانش فنی ربات ها حمایت می کنیم.

ستاری: پروژه ربات انسان نما نمادین است، از تجاری سازی دانش فنی ربات حمایت می کنیم

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره تجاری سازی ربات بومی انسان نما گفت: ربات بومی انسان نمای سورنا 4 قابلیت های جدیدی نسبت به نسل های پیش از خود دارد اما در مجموع پروژه های این چنینی پروژ ه های نمادین هستند.

وی ادامه داد: هدف اصلی از تعریف این پروژه ها این است که بتوانیم دانش و فناوری های موجود در کشور در حوزه های مختلف را پیاده سازی کنیم و کاربرد علمی آنها را ببینیم.

وی ادامه داد: هدف نهایی این است که از دانش فنی موجود در کشور بتوانیم در حوزه های مختلف استفاده کنیم.

ستاری گفت: البته معاونت علمی از این پروژه برای تجاری سازی حمایت اقتصادی می نماید و به مجریان طرح گفته ایم که اگر مشتری برای آن پیدا نمایند حمایت ما را خواهند داشت.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری توضیح داد: در حال حاضر مذاکراتی برای تجاری سازی دانش فنی ربات بومی در صنایع آموزشی و اسباب بازی شده است که باید منتظر نتیجه مذاکرات باشیم.

انتهای پیغام/

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63594

به "ستاری: پروژه ربات انسان نما نمادین است، از تجاری سازی دانش فنی ربات حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: پروژه ربات انسان نما نمادین است، از تجاری سازی دانش فنی ربات حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید