دیوارپوش های مقاوم به UV کاربردی می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، چهار قرارداد همکاری تجاری سازی محصولات مبتنی بر نانو فناوری منعقد شد.

دیوارپوش های مقاوم به UV کاربردی می شوند

به گزارش خبرنگاران ستاد نانو در راستای ارتباط صنعت با شرکت های دانش بنیان و در قالب شبکه تبادل فناوری تاکنون 176 پروژه پیروز میان شرکت های دانش بنیان و صنعت اجرایی نموده است.

در این راستا در روز پایانی دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو چهار قرارداد همکاری و تجاری سازی میان شرکت های دانش بنیان و شرکت های صنعتی به امضا رسید.

این فناوری ها به این توضیح است:

-دیوارپوش مقاوم به اشعه UV

-فعالیت های تحقیق و توسعه تطبیقی جهت فراوری گرافن اکساید عامل دار شده برای پنل های ساختمانی

-دستکش آنتی باکتریال برای البسه

-انتقال فناوری و نانو مواد آنتی باکتریال

دکتر علی محمد سلطانی، مدیر دبیرخانه ستاد نانو در مراسم امضای تفاهم نامه بین شرکت های دانش بنیان و صنعتی با تاکید بر اینکه جاده اقتصاد، صنعت و فراوری دائم در حال پیچش و تغییرات است، گفت: با توجه به سرعت توسعه فناوری های نوین اگر صنعت نتواند در این پیچش همراه باشد، جا مانده و دچار مشکل می گردد.

وی ابراز امیدواری کرد که توسعه فناوری نانو یاری کند تا تعداد زیادی از شرکت های موجود در کشور در این جهت مالی جدید حرکت نمایند و جا نمانند.

سلطانی با بیان اینکه شرکتهای فناور باید با واحدهای صنعتی پیش بروند، چرا که به تنهایی نمی توانند عمل نمایند، اظهار کرد: در اقتصاد پایدار، واحدهای صنعتی باید از فناوری های نوین استفاده نمایند.

مدیر دبیرخانه ستاد نانو توضیح داد: در حال حاضر واحدهای صنعتی درک نموده اند که با استفاده از فناوری نانو می توانند به ارزش افزوده بالا دست یابند.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51935

به "دیوارپوش های مقاوم به UV کاربردی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوارپوش های مقاوم به UV کاربردی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید