خبرنگاران موسوی از هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- عبدالرضا موسوی با انتشار پستی در فضای مجازی از سمت خود به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد.

خبرنگاران موسوی از هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد

موسوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

امروز ظهر با وزیر تلفنی صحبت کردم و قرار شد مدیرعامل تا امشب معرفی گردد. به من چون کیش بودم گفتند برگرد و ساعت دقیق جلسه را به شما خبر می دهیم و من هم با پرواز ساعت 14:30 دقیقه به تهران برگشتم.

حدود ساعت 17 به تهران رسیدم و به وزیر پیغام دادم که در تهران و منتظر ساعت جلسه هستم که متاسفانه پاسخی دریافت نکردم. در حقیقت جلسه ای هم برگزار نشد و دلیلش را هم نمی دانم.

متاسفانه علیرغم توافق که قرار بود این هفته مدیرعامل انتخاب گردد این اتفاق رخ نداد و این سریال همچنان ادامه دارد. برای اینکه مسائل باشگاه بیشتر نگردد از سمت خود استعفا می دهم و امیدوارم با رفتن من استقلال شرایط بهتری پیدا کند. چون تا به امروز حکم کتبی به دستم نرسیده طبیعی است که همین استعفا هم کفایت می نماید.

آبی های پایتخت امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت 16 به مصاف گل گهر سیرجان می فرایند.

هواپیمای حامل بازیکنان استقلال که غروب چهارشنبه تهران را به مقصد سیرجان ترک نموده بود، دچار نقص فنی شد و پس از حدود 70 دقیقه سرگردانی در آسمان تهران، به فروداه مهرآباد بازگشت و با برطرف مشکل راهی سیرجان شد.

گروه ابان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72504

به "خبرنگاران موسوی از هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موسوی از هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید