توصیه راهنمایی و رانندگی ایلام به منظور رفع مشکل ترافیکی تقاطع غیر همسطح رسالت

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام به رانندگان گفت: باتوجه ظرفیت محدود پل روگذرتقاطع غیرهمسطح رسالت شهرایلام رانندگان باید در رفع مشکل ترافیکی این منطقه همکاری کنند.

توصیه راهنمایی و رانندگی ایلام به منظور رفع مشکل ترافیکی تقاطع غیر همسطح رسالت

به گزارش خبرنگار از ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: مشاهده می شود شماری از رانندگان که در محدوده پل روگذر تقاطع غیر همسطح رسالت شهر ایلام در حرکت هستند، به جای حرکت در جهت زیر گذر که فضای کافی برای عبور دارد ، بی جهت و بدون دلیل منطقی از رمپ های کناری پل استفاده می کنند.

او با بیان اینکه ظرفیت روگذر این تقاطع بعد از احداث تقاطع غیرهمسطح اندکی کاهش یافته و همانند زمان سابق نیست اضافه کرد: به همین دلیل روگذر این تقاطع در هنگام پیک ترافیک و اوج بار به علت عدم گنجایش حجم ترافیک عبوری با مسائلی روبرو می شود.

سرهنگ کهزادی اظهار کرد: رعایت مقررات ترافیکی ، پرهیز از سفر های زائد در این محدوده و همچنین استفاده حداکثری از جهت زیرگذر این تقاطع می تواند مسائل ترافیکی این منطقه را مرتفع سازد.

وی تاکید کرد: زیرگذر رسالت به عنوان اولین و بزرگ ترین سازه ترافیکی شهر ایلام که با دستان توانمند مهندسان استان ساخته شده .

ن

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58107

به "توصیه راهنمایی و رانندگی ایلام به منظور رفع مشکل ترافیکی تقاطع غیر همسطح رسالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه راهنمایی و رانندگی ایلام به منظور رفع مشکل ترافیکی تقاطع غیر همسطح رسالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید