ترکان جدایی از اعتدال و توسعه را تکذیب کرد

به گزارش مجله سرگرمی، در پی اخبار منتشر گردیده در فضای مجازی، اکبر ترکان جدایی خود از حزب اعتدال و توسعه را تکذیب کرد.

ترکان جدایی از اعتدال و توسعه را تکذیب کرد

این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت وگو با خبرنگاران، شایعه جدایی از این حزب را رد و اظهار کرد: نمیدانم چنین شایعاتی را چه کسانی و به چه منظوری ترویج می دهند اما به رسانه های منتشرنماینده این گونه خبرهای نادرست توصیه می کنم منابع خبری دقیق تری برای خود بیابند.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه توضیح داد: جلسات در حزب و اعتدال و توسعه به طور منظم برگزار می گردد. من هم اصل را بر حضور فعال در جلسات گذاشته ام. البته طبیعی است که به دلیل مشغله کاری فرصت نکنم به برخی جلسات برسم.

ترکان اضافه نمود: در درون هر حزبی ممکن است در پاره ای موارد سلایق و دیدگاه های مختلفی برای برطرف چالش های کشور در چارچوب اساسنامه و مرامنامه، به عنوان سند پذیرفته گردیده از سوی همه اعضای آن حزب، مطرح گردد. چنین موضوعی نشان از پویایی و نقطه قوت آن حزب به شمار می رود.

وی در سرانجام گفت: در حزب اعتدال و توسعه نیز هر یک از اعضا نظرات خود را به طور شفاف در جلسات داخلی بیان می نمایند و نهایتا درباره هر موضوع، با نظر جمعی تصمیمات اتخاذ و از سوی دبیرکل و مراجع ذیصلاح حزبی اعلام می گردد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2030

به "ترکان جدایی از اعتدال و توسعه را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکان جدایی از اعتدال و توسعه را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید