تجدیدنظر کرانچار درباره 3 بازیکن و بازگشت بازیکن پرسپولیس به اردو

به گزارش مجله سرگرمی، اعلام فهرست بازیکنان تیم فوتبال امید در اردوی بهمن ماه نشان می دهد که کرانچار در مورد 3 بازیکن این تیم تجدید نظر نموده است.

تجدیدنظر کرانچار درباره 3 بازیکن و بازگشت بازیکن پرسپولیس به اردو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات تیم ملی امید پس از بازی های آسیایی 2018 به دلیل مسائل حاشیه ای که در مورد محمد امین اسدی بازیکن جوان پرسپولیس پیش آمده بود، دیگر تمایلی به استفاده از این بازیکن نداشت. با این وجود اسدی برای نخستین بار بعد از این اتفاقات فرصت حضور مجدد در تیم امید را پیدا نموده و ظاهراً از جانب سرمربی مورد بخشش قرار گرفته است.

رضا آذری، بازیکن مستعد باشگاه استقلال هم در اردوی قطر همراه با تیم امید حضور نداشت که کرانچار یک بار دیگر در این اردو به این بازیکن اعتماد نموده تا عملکرد آذری را مورد آنالیز قرار دهد. عارف آغاسی مدافع باشگاه فولاد اهواز هم دیگر بازیکنی است که اگرچه در بازی های آسیایی در ترکیب اصلی تیم امید حضور داشت، اما در اردوی قطر غایب بود و حالا مجدداً مورد اعتماد کرانچار قرار گرفته است.

بازیکنانی مثل نیما طاهری، مهرداد پورابوالقاسم و محمد خرم الحسینی هم در این اردو فرصت دوباره پیدا نموده اند تا شانس خود را جهت حضور در فهرست نهایی نفرات حاضر در مسابقات مقدماتی المپیک امتحان نمایند. یکی از نکات قابل توجه در این اردو غیبت لژیونرهایی مانند رضا شکاری و یونس دلفی است که به دلیل عضویت در باشگاه های روسیه و بلژیک امکان حضور در این اردوی تیم امید را پیدا نمی نمایند و البته امید نورافکن کاپیتان تیم، با توجه به جدایی از باشگاه شارلووا و بازگشت به لیگ ایران مسئله ای برای همراهی امیدها ندارد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12000

به "تجدیدنظر کرانچار درباره 3 بازیکن و بازگشت بازیکن پرسپولیس به اردو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجدیدنظر کرانچار درباره 3 بازیکن و بازگشت بازیکن پرسپولیس به اردو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید