باقری: گفته بودم زمین تمرین مناسب نداریم، پرسپولیس از موقعیتش استفاده کرد و برنده دربی شد

به گزارش مجله سرگرمی، فرشید باقری، هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، پرسپولیس از موقعیتش استفاده کرد و برنده دربی هشتادونهم تهران شد.

باقری: گفته بودم زمین تمرین مناسب نداریم، پرسپولیس از موقعیتش استفاده کرد و برنده دربی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فرشید باقری پس از شکست یک بر صفر استقلال در دربی 89 تهران گفت: ما امروز مستحق این باخت نبودیم. تیم ما آغاز خوبی داشت و در همان نیمه اول هم موقعیت های خوبی به دست آوردیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. در طرف مقابل پرسپولیس از موقعیتش استفاده کرد و برنده دربی شد.

وی اضافه نمود: قبل از بازی هم گفته بودم که شرایط لازم را به لحاظ زمین تمرین مناسب نداریم. آن زمان گفتند که بهانه می آوریم، اما مشاهده کردید که نداشتن زمین تمرینی باعث شد غفوری و دانشگر را از دست بدهیم و این شرایط نیز اوضاع را برای ما در بازی امروز سخت کرد.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: شما دیدید که استقلال در بازی با العین توانست حریف را تا دقیقه 60 تحت فشار قرار بدهد، اما امروز تا همان دقیقه 60 بیشتر توان نداشتیم. به هرحال شرمسار طرفداران شدیم.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17785

به "باقری: گفته بودم زمین تمرین مناسب نداریم، پرسپولیس از موقعیتش استفاده کرد و برنده دربی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: گفته بودم زمین تمرین مناسب نداریم، پرسپولیس از موقعیتش استفاده کرد و برنده دربی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید