بازگشایی مدارس ابتدایی در انگلیس

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- بچه ها 5 تا 11 ساله در استان کنت (Kent) در جنوب شرقی انگلیس نخستین افرادی هستند که امروز پس از مدت ها معلمان خود را می بینند.

بازگشایی مدارس ابتدایی در انگلیس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، دانش آموزان مقطع ابتدایی در انگلیس پس از پشت سر گذاشتن قرنطینه سوم در این کشور، از صبح روز دوشنبه (امروز) به مدرسه باز خواهند گشت.

این نخستین گام مهم در برنامه دولت انگلیس برای برون رفت تدریجی کشور از قرنطینه سوم است که لندن از ماه ژانویه به منظور مقابله با ویروس همه گیر کرونا اعمال کرد.

بچه ها 5 تا 11 ساله در استان کنت (Kent) در جنوب شرقی انگلیس نخستین افرادی هستند که امروز پس از مدت ها معلمان خود را می بینند. دانش آموزان مقاطع هدایت و دبیرستان قرار است از هفته آینده به سر کلاس های درس بروند.

به جز فرزندان کارمندان کلیدی، همه دانش آموزان انگلیسی در سال 2021 فقط یک روز تحصیل کردند. پس از آن بود که دولت قرنطینه سوم را بسیار سختگیرانه تر از قرنطینه قبلی اعمال کرد تا مانع انتشار سویه جدید و مسری تر ویروس کووید-19 در استان کنت گردد.

نخست وزیر انگلیس در برابر کاهش آلودگی ها و کاهش شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان ها، اواخر ماه فوریه برای بازگشایی مدارس چراغ سبز نشان داد. این، نخستین مرحله از برنامه گسترده دولت انگلیس برای خروج تدریجی از محدودیت هایی است که برای اقتصاد کشور ویرانگر است.

وی روز یکشنبه هنگام بازدید از یک مرکز واکسیناسیون در لندن اعلام نمود: من فکر می کنم ما آماده هستیم؛ (بچه ها) می خواهند به مدرسه بازگردند؛ آن ها این احتیاج را احساس می نمایند.

نخست وزیر انگلیس ضمن ابراز خرسندی از اجرای قرنطینه سوم در کشور اضافه نمود: گام بلندی در نقشه راه ما برای برون رفت از قرنطینه برداشته شد که امیدواریم نقشه راهی به سوی آزادی باشد.

دولت انگلیس اعلام نمود به یاری کارزار گسترده واکسیناسیون امکان دیدار های شش نفره در بیرون از منزل از تاریخ 29 مارس وجود دارد. قرار است کافه ها، رستوران ها و فروشگاه های اقلام غیر ضروری نیز در تاریخ دوازدهم آوریل بازگشایی گردد.

تا به امروز 22 میلیون نفر در انگلیس دُز اول واکسن کرونا را تزریق نموده اند.

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 134636

به "بازگشایی مدارس ابتدایی در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مدارس ابتدایی در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید