افشای اشتباهات دوران نوجوانی فریبا نادری از زبان خودش !

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران:اعتراف فریبا نادری بازیگر زن تلویزیون به اشتباهات زیاد در دوران نوجوانی و خواست او مبنی بر شبیه نشدن رفتار دخترش به او !

افشای اشتباهات دوران نوجوانی فریبا نادری از زبان خودش !

فریبا نادری بر خلاف خیلی از بازیگران و سلبریتی ها که کوشش می نمایند فرزندشان شبیه آنها شود می گوید من در جوانی اشتباهات زیادی کردم و کاش دخترم شبیه من نشود ! فریبا نادری به مصاحبه های تند و رک معروف هست و همواره صحبت های فریبا نادری با حاشیه هایی همراه بوده است. اختلاف سنی زیادی فریبا نادری با همسر اولش یکی از جنجالی ترین اتفاقات زندگی اش به شمار میرود که هنوز هم مردم از یاد نبرده اند. البته فریبا نادری همواره از ازدواج اولش به نیکی یاد می نماید و آن را سراسر عشق می داند.

فریبا نادری چند شغل دارد

خانم نادری در کنار بازیگری فعالیت های دیگری هم دارد که بعضی از آنها برای مردم معرفی شده است (ممکن است فعالیت های دیگری هم داشته باشد ولی هنوز درباره آن صحبتی ننموده باشد. خانم نادری بازیگر است و در کنار آن یک رستوران دار هم هست و یک رستوران لاکچری در تهران راه اندازی نموده که به صورت تخصصی در کار جیگر است ! او بعلاوه در زمینه بلاگری و اینستاگرام فعالیت دارد و در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می نماید و در نهایت مدل تبلیغاتی برندهای مختلف هم هست و به کار مدلینگ مشغول است. البته فریبا نادری خودش را آدم بسیار پولداری نمی داند ولی زندگی او در مقایسه با سایر بازیگران زن حتی نیوشا ضیغمی واقعا لوکس و لاکچری است که بیشتر به شوهر پولدارش برمی شود.

منبع: برخط نیوز

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: رکنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 161757

به "افشای اشتباهات دوران نوجوانی فریبا نادری از زبان خودش !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اشتباهات دوران نوجوانی فریبا نادری از زبان خودش !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید