اظهارنظرهای شخصی درباره انتخابات، ربطی به مواضع جبهه اصلاحات ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، بیست وششمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با حضور اعضا برگزار گردید.

اظهارنظرهای شخصی درباره انتخابات، ربطی به مواضع جبهه اصلاحات ندارد

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان تحقق ائتلاف و انسجام حداکثری اصلاح طلبان برای حضور متحد در انتخابات است، تاکید شد: در آستانه انتخابات ضروری است از هرگونه اظهارنظری که تلقی چنددستگی در جبهه اصلاحات ایجاد می نماید، پرهیز گردد. بر همین اساس اظهارنظرهای بعضی افراد در مقام تحلیل گر و نظایر آن به ویژه درباره انتخابات پیش رو، نظر شخصی تلقی می گردد و موضع رسمی شورای عالی در اخبار این شورا و نیز با شکل گیری ستاد توسط ستاد مرکزی انعکاس پیدا می نماید.

شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان همچنین با انتقاد از عملکرد هیات های اجرایی انتخابات مجلس یازدهم در رد صلاحیت چهره های شاخص اصلاح طلب و لزوم پاسخگویی رئیس جمهوری در مورد عملکرد هیات اجرایی، اعلام نمود: چنانچه این رویه در هیات های نظارت تکرار و یا تشدید گردد، نقض آشکار یک انتخابات قانونی، رقابتی و عادلانه است. بر همین مبنا این شورا تأکید می نماید گه اگر در حوزه های انتخابیه نامزد اصلاح طلب با شاخص های مد نظر اصلاح طلبی حضور نداشته باشد، امکانی برای ارائه فهرست انتخاباتی یا معرفی کاندیدا وجود نخواهد داشت چرا که این شورا رویکرد حذفی و غیرقانونی نسبت به کاندیداها را ناقض یک انتخابات آزاد، رقابتی، عادلانه و نیز مشارکت پرشور مردم می داند.

شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان همچنین ضمن ابراز نگرانی نسبت به اظهارنظرهای بعضی از مقام های نظامی کشور درباره سیاست و انتخابات، این سوگیری ها را نقض صریح و آشکار قانون اساسی و فرمایشات صریح امام خمینی (ره) دانست که در صورت تکرار و تداوم موجب بی اعتمادی مردم به انتخابات و به خصوص نهادهای نظامی کشور می گردد که در بزنگاه های سخت و سخت باید حافظ منافع ملی و مدافع تمامیت ارضی کشور باشند.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65685

به "اظهارنظرهای شخصی درباره انتخابات، ربطی به مواضع جبهه اصلاحات ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارنظرهای شخصی درباره انتخابات، ربطی به مواضع جبهه اصلاحات ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید