ارتباطات در مناطق زلزله زده خراسان شمالی پایدار است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، با توجه به بررسی و پایش اجرا شده شرایط ارتباطات تلفن ثابت، پوشش تلفن همراه و اینترنت مناطق زلزله زده شهرستانهای گرمه و جاجرم در استان خراسان شمالی پایدار است.

ارتباطات در مناطق زلزله زده خراسان شمالی پایدار است

در این زمینه سید علی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به دو زمین لرزه بامداد 27 اردیبهشت ماه، به بزرگی 5.5 و 5.4 ریشتری و پس لرزه های آن در مناطق زلزله زده شهرستان های گرمه و جاجرم، با بررسی و پایش اجرا شده شرایط ارتباطات در این مناطق پایدار است.

وی افزود: به منظور پیگیری آخرین شرایط مناطق زلزله زده اکیپ مدیریت بحران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حالت آماده باش کامل است و تیم های پشتیبانی شرکتهای ارتباطات زیرساخت، مخابرات و اپراتورهای همراه در مناطق زلزله زده برای رفع خرابی های احتمالی ناشی از وقوع پس لرزه ها در آماده باش کامل هستند.

به گفته مرتضوی، تیم های ارزیابی و برآورد خسارت به تأسیسات ارتباطی و مخابراتی شرکت مخابرات و اپراتورها نیز برای برآورد خسارت وارد شده به تأسیسات، به منطقه اعزام شده اند.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 144646

به "ارتباطات در مناطق زلزله زده خراسان شمالی پایدار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباطات در مناطق زلزله زده خراسان شمالی پایدار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید