فوتبال دنیا، هشدار اتحادیه فوتبال انگلیس به گواردیولا بابت اظهارنظر درباره داور دربی منچستر

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا – اتحادیه فوتبال انگلیس به سرمربی منچسترسیتی درباره صحبت هایش در مورد داور دربی منچستر هشدار داد.

فوتبال دنیا، هشدار اتحادیه فوتبال انگلیس به گواردیولا بابت اظهارنظر درباره داور دربی منچستر

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا به خاطر انجام یک مصاحبه درباره آنتونی تیلور، داور بازی اخیر تیم های فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد هشدار داد.

پیش از آن بازی که با برتری 3 بر یک منچستریونایتد پایان یافت، گواردیولا با سؤالی روبرو شد مبنی بر اینکه آیا منچستری بودن تیلور می تواند روی نحوه قضاوت او تأثیر بگذارد یا نه. او پس از آنکه متوجه شد تیلور هوادار تیم آلترینچام است، گفت: پس مسئله ای نیست. او قرار است کوشش کند بهترین قضاوتش را انجام دهد همانطور که ما به عنوان مربی و بازیکنان فوتبال این کار را انجام می دهیم. حتی با استفاده از یاری داور ویدئویی (VAR) هم ممکن است اشتباهاتی رخ دهد اما از میزان آنها می کاهد. تیلور هم قضاوت خوبی خواهد داشت. مهمترین چیز این است که روی بازی مان تمرکز کنیم و بدانیم که با چه حریفی روبه رو هستیم. امیدوارم که آنها برای هر تیم خوب سوت بزند و بازی خوبی از آب درآید. قطعاً او نمی خواهد که مرتکب اشتباه گردد اما می داند که تمام دنیا او را نگاه خواهند کرد. در مورد این هم که آیا او هوادار یونایتد است یا سیتی، هر کسی می تواند هوادار هر تیمی که می خواهد باشد. پس مسئله ای نیست. فوتبال دنیا|گواردیولا دوباره روبان زرد را زد و دلیلش را شرح داد

طبق قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس، صحبت کردن مربیان درباره داوران بازی به هر شکل ممنوع است و به همین دلیل به گواردیولا هشدار داده شده اما او توبیخ نشده است. چندی پیش رافائل بنیتس، سرمربی نیوکاسل به خاطر انتقاد از آندر مارینر، داور بازی تیمش مقابل کریستال پالاس 60 هزار پوند جریمه شد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6836

به "فوتبال دنیا، هشدار اتحادیه فوتبال انگلیس به گواردیولا بابت اظهارنظر درباره داور دربی منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، هشدار اتحادیه فوتبال انگلیس به گواردیولا بابت اظهارنظر درباره داور دربی منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید