ستاره دورتموند از فهرست ژاپن برای جام ملت ها خط خورد

به گزارش مجله سرگرمی، هاجیمه موریاسو فهرست نهایی ژاپن برای جام ملت ها راا در حالی گفت که خبری از شینجی کاگاوا در آن نیست.

ستاره دورتموند از فهرست ژاپن برای جام ملت ها خط خورد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فاکس، جام ملت های آسیا قرار است از اواسط دی ماه در کشور امارات برگزار گردد و تیم ملی ژاپن نیز به عنوان یکی از تیم های مدعی پای به این رقابت ها می گذارد. هاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی ژاپن فهرست نهایی این کشور برای حضور در جام ملت ها را اظهار داشت که در آن نامی از شینجی کاگاوا دیده نمی گردد تا این بازیکن، غایب بزرگ سامورایی ها برای جام ملت ها باشد.

کاگاوا از زمانی که اولین باز یخود را برای کشورش انجام داد همیشه بازیکن اصلی ژاپنی ها بود ولی در این فصل افت شدیدی داشت و تنها دو بار برای دورتموند به میدان رفته است تا در نهایت از فهرست کشورش خط بخورد.

این در حالی است که کیسوکه هوندا، ماکوتو هاسبه و گوتوکو ساکایی نیز بعد از جام جهانی خداحافظی کردند تا ژاپن با چهره جدیدی وارد این رقابت ها گردد.

فهرست نفرات ژاپن برای جام ملت های آسیا به توضیح زیر است:

دروازه بان: ماساکی (گامبااوزاکا)، شوئیچی گوندا (ساگان) و دانیل اشمیت (سندایی)

مدافعان: ناگاموتو (گالاتاسرای)، ماکینو (اوراواردز)، یوشیدا (ساوتهمپتون)، ساساکی (سانفرس هیروشیما)،هیروکی ساکای (مارسی) موریو (توکیو)، گنتا میورا (گامبااوزاکا) و تاکهیرو تومیاسو (آویسپا)

هافبک ها: اویاما (هیروشیما) هاراگوچی (هانوفر)، شیباساکی (ختافه)، اندو (سنت ترویدن) جونیا ایتو (کاشیوا)، ناکاجیما (پورتیمونسه)، مینامینو (رد بول) موریتا (کاوازاکی)،ریتسو دوان (خرونینخن)

مهاجم ها:

یویا اوساکو (وردربرمن)، تاکوما آسانو (هانوفر) و کویا کیتاگاوا (شیمیزو)

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8122

به "ستاره دورتموند از فهرست ژاپن برای جام ملت ها خط خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره دورتموند از فهرست ژاپن برای جام ملت ها خط خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید