دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیغام نور برطرف می گردد، کوشش برای افزایش کیفیت آموزش

به گزارش مجله سرگرمی، مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیغام نور کشور از برطرف شدن دغدغه دانشجویان در پرداخت شهریه اطلاع داد.

دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیغام نور برطرف می گردد، کوشش برای افزایش کیفیت آموزش

محمدرضا زمانی در گفت وگو با خبرنگاران، در حاشیه سفر خود به کاشمر با بیان اینکه تضمین کیفیت در آموزش عالی و به خصوص دانشگاه پیغام نور موضوعی است که به طور جدی پیگیری می کنیم، اضافه کرد: برتری که دانشگاه پیغام نور به نسبت سایر دانشگاه ها دارد فراهم شدن بستر الکترونیکی در ارائه آموزش است.

وی با اشاره به اینکه آموزش ها در تهران و در دورترین نقاط کشور با کیفیت یکسان ارائه می گردد، اظهار کرد: این اقدامات کیفیت آموزش را در دانشگاه پیغام نور تضمین می نماید.

مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیغام نور کشور با اعلام اینکه در کوشش هستیم تا برای اکثر درس هایی که امکان ارائه الکترونیکی آن ها وجود دارد بستر الکترونیکی شان را گسترش دهیم، مطرح کرد: به طور جد در کوشش برای افزایش کیفیت آموزش هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه چون برخی دانشجویان از مناطق محروم هستند برنامه هایی را برای مسائل رفاهی این افراد در نظر داریم، اضافه کرد: با اقدامات در دست اقدام دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیغام نور برطرف می گردد.

زمانی گفت: طی تفاهمنامه ای که با یکی از بانک ها به امضاء رسیده تمامی شهریه دانشجو به صورت تسهیلات پرداخت می گردد که برای دانشجویان در مقطع کارشناسی بازپرداخت تسهیلات به مدت چهار سال و کارشناسی ارشد به مدت دو تا سه سال با سود دو درصد است.

مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیغام نور کشور اضافه کرد: این یاریی است برای خانواده هایی که دغدغه پرداخت شهریه را دارند.

وی با اشاره به اینکه این مهمترین دستاورد در موضوع رفاهی برای دانشجویان است، ادامه داد: اگر کارها در دانشگاه پیغام نور کند صورت می گیرد چرا که تنها در تهران متمرکز است به همین دلیل چند کمیته در بخش های مختلف تشکیل گردیده تا بتوانیم بخشی از مسئولیت ها و وظایف ستاد را که می گردد به مراکز محول کرد و ستاد مرکزی بیشتر برنامه ریز، سیاستگذار و ناظر بر اجرای این سیاست ها باشد.

زمانی گفت: امیدواریم با این کار چالاکی لازم و تجمع توانمندی که در مراکز است را داشته باشیم تا بتوانند در کنار جامعه قرار گیرند و به رفاه مردم یاری نمایند.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3557

به "دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیغام نور برطرف می گردد، کوشش برای افزایش کیفیت آموزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیغام نور برطرف می گردد، کوشش برای افزایش کیفیت آموزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید