حمایت استاندار چهارمحال و بختیاری از ثبت شرکت هواپیمایی در استان

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار چهارمحال و بختیاری از ثبت شرکت هواپیمایی در چهارمحال و بختیاری توسط سرمایه گذاران حمایت کرد.

حمایت استاندار چهارمحال و بختیاری از ثبت شرکت هواپیمایی در استان

به گزارش خبرنگاران، اقبال عباسی ششم آبان ماه در دیدار با رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی و اعضای آن، با بیان این که در چهارمحال و بختیاری بستر ایجاد دو تا سه خط هوایی وجود دارد، گفت: از ثبت شرکت هواپیمایی در استان حمایت می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به این که استان دارای پتانسیل های تفریحی و توریستی است که بکر هستند، اظهار کرد: این استان هوای مطلوبی برای ورزشکاران دارد.

استاندار فراوری سالانه 24 هزار تن بادام در استان را از دیگر ظرفیت های مطلوب استان دانست و یادآور شد: مناطقی چون تالاب چغاخور و پل زمانخان از دیگر پتانسیل های گردشگری استان محسوب می شوند.

عباسی اظهار داشت: واقع شدن چهارمحال و بختیاری میان دو استان اصفهان و خوزستان موقعیت مناسبی برای جذب گردشگر است و چهارمحال و بختیاری برای سرمایه گذاری بستر مناسبی دارد، از این رو به مدیریت دقیق احتیاج دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی سرمایه گذار نیز اظهار کرد: قصد داریم یک شرکت هواپیمایی با سه فروند هواپیما در استان ثبت کنیم که منطقه ای بوده و شهرکرد پایه قرار گیرد و به شهرهای دیگر ایران و از ایران به کشورهای دیگر پرواز داشته باشد.

علیرضا آتش زره با بیان این که این شرکت برای ما سودآوری دارد، اضافه کرد: برای استان چهارمحال و بختیاری حداقل 1000 نفر به شکل غیر مستقیم و 200 نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد خواهد نمود.

آتش زره جاذبه های گردشگری استان را از علل انتخاب این استان برای ثبت شرکت هواپیمایی و سرمایه گذاری دانست و گفت: در مطالعات خود به این نتیجه رسیدم که فرودگاه شهرکرد بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری است.

رئیس هیئت مدیره این شرکت گفت: ثبت این شرکت هواپیمایی موجب توسعه صنعت هوانوردی و یاری به ناوگان هوایی کشور است و توسعه ناوگان و جابه جایی مسافر در چهارمحال و بختیاری را نیز ایجاد خواهد نمود.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5407

به "حمایت استاندار چهارمحال و بختیاری از ثبت شرکت هواپیمایی در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت استاندار چهارمحال و بختیاری از ثبت شرکت هواپیمایی در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید