افزایش 18درصدی صادرات غیرنفتی استان مرکزی نسبت به سال گذشته

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سیدعلی آقازاده عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی شاهد هجمه‌های دشمن بوده و بحران های بزرگی را از سر گذرانده و با وحدت و انسجام بر همه بحران‌ها و توطئه‌ها فایق آمده ایم.

افزایش 18درصدی صادرات غیرنفتی استان مرکزی نسبت به سال گذشته

وی با اشاره به اینکه با تمام تنگناهای موجود و هجمه‌های دشمن طی چهار ماه اول سال جاری در استان شاهد تحولات اقتصادی و عمرانی بودیم، افزود: شاخص های اقتصادی، اجتماعی و عمرانی استان مرکزی در چهار ماه اول سال جاری نشان دهنده بهبود شرایط استان نسبت به چهار ماه اول سال گذشته است.

آقازاده بیان داشت: استان مرکزی در صادرات غیرنفتی تا پایان تیرماه سال جاری یعنی در چهار ماه اول امسال نسبت به سال گذشته 18درصد رشد داشته و در چهار ماه اول امسال حدود 367میلیون دلار صادرات غیرنفتی در استان مرکزی ثبت شده است.

وی ادامه داد: این افزایش 18درصدی صادرات نشان از رشد تولید، امید به صنعت و بالندگی در استان مرکزی دارد که از جمله موفقیت ها و افتخارات استان به شمار می رود.

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: در حوزه کشاورزی به رغم اینکه شرایط آبی در همه استان ها بحرانی است و در استان مرکزی بیش از 25درصد نسبت به سال آبی گذشته کمبود بارش را شاهد بوده ایم، اما بیش از سال گذشته در استان گندم توسط کشاورزان تولید شده است.

آقازاده تصریح کرد: همچنین در حوزه شرکت های دانش‌بنیان نیز کارهای بزرگ توسط دانشمندان جوان در استان مرکزی اتفاق افتاده است که نسبت به گذشته قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: این همه تحول نشان دهنده هدفی بزرگ و متعالی است که انقلاب اسلامی دارد و همه به سمت این هدف در حال حرکت هستیم.

استاندار مرکزی همچنین در زمینه اعتبار پروژه های استان در سال جاری بیان داشت: در چهار ماهه اول امسال 47درصد از مجموع اعتبارات مصوب استان تخصیص داده شده، این در حالی است که در کل سال گذشته فقط 42درصد تخصیص داشته ایم.

استاندار مرکزی در پایان با اشاره به آغاز تحریم‌های جدید علیه ایران از سوی دشمنان بیان داشت: مطمئن باشید دشمن در این عرصه نیز در مواجهه با انسجام و وحدت ملت، با شکست روبرو خواهد شد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: mehrnews.com
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 374

به "افزایش 18درصدی صادرات غیرنفتی استان مرکزی نسبت به سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 18درصدی صادرات غیرنفتی استان مرکزی نسبت به سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید