500 ابرثروتمند دنیا کیستند؟ ، میلیاردر فرانسوی در حال جابجایی رکورد (

به گزارش مجله سرگرمی، برنار آرنو ابرثروتمند فرانسوی در سال 2019 رکورد زده و توانسته با افزودن بیش از 34.1 میلیارد دلار تنها در عرض یک سال 49 درصد بر میزان ثروتش بیفزاید.

500 ابرثروتمند دنیا کیستند؟ ، میلیاردر فرانسوی در حال جابجایی رکورد (

برنارد آرنولت (برنار آرنو) ابرثروتمند فرانسوی که هم اینک در لیست 500 نفره بلومبرگ از ابرثروتمندان دنیا در رده سوم قرار گرفته است، در امسال میلادی(2019) با رکورد تازه ای در میزان ثروتش روبرو شده و ممکن است به زودی با پشت سر گذاشتن بیل گیتس و جف بزوس به ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل گردد. او بدون تردید پیروز ترین ابرثروتمند دنیا در سال 2019 بوده است.

به گزارش خبرنگاران با وجودی که هم اینک برنارد آرنولت 70 ساله مالک برند لویی ویتون و بسیاری برندهای فراوری کننده کالاهای لوکس دیگر با میزان ثروتی بیش از 104 میلیارد دلار، ثروتمندترین فرد در اروپا و سومین ابرثروتمند بزرگ دنیا پس از جف بزوس و بیل گیتس است، اما ممکن است افزایش ثروت قابل ملاحظه این ابرثروتمند فرانسوی در سال 2019 به زودی او را به صندلی ثروتمندترین فرد دنیا برساند. بر اساس آمار بلومبرگ این ابرثروتمند فرانسوی در سال 2019 رکورد زده و توانسته با افزودن بیش از 34.1 میلیارد دلار تنها در عرض یک سال 49 درصد بر میزان ثروتش بیفزاید.

برنار آرنو ابرثروتمند فرانسوی/ عکس آرشیوی/ گتی ایمجز

بر اساس آمار بلومبرگ، فاصله او با دو نفر اول لیست ابرثروتمندان دنیا 7-8 میلیارد دلار است اما این ثروتمند فرانسوی تنها در سال 2019 با افزایش ثروتی معادل بیش از 34 میلیارد دلار رکورد افزایش ثروت در عرض یک سال را در میان ابرثروتمندان دنیا شکسته است.

سهام شرکت ال وی ام اچ (شرکت فراوری کالاهای لوکس) که مالک اصلی آن آرنو است اخیرا در بورس پاریس رکورد زده، همچنین اخیرا او برای خرید برند آمریکایی تیفانی به مبلغ 16.2 میلیارد دلار توافق نموده است.

تیفانی برندی است که از نیمه اول قرن نوزدهم در نیویورک تاسیس شده و کار اصلی آن فراوری جواهرات لوکس برای بازار آمریکا و دنیا است. همین مساله باعث شده بعضی رسانه ها و تحلیلگران بازار سرمایه هم اینک میزان ثروت این ابرثروتمند فرانسوی را چند صد میلیون دلار بیش از بیل گیتس بدانند و خبر از جابجایی صندلی بیل گیتس و آرنو بدهند.

با این حال همچنان میزان ثروت این ابرثروتمند فرانسوی در جدول آنلاین بلومبرگ از 500 سرمایه دار برتر دنیا با رقم 104 میلیارد دلار در صندلی سوم قرار گرفته و بلومبرگ هنوز جابجایی در صندلی بیل گیتس و برنار آرنو صورت نداده است.

هم اینک در جدول آنلاین بلومبرگ از ابرثروتمندان دنیا 10 نفر نخست لیست از قرار زیر هستند:

1- جف بزوس (ایالات متحده آمریکا): 112 میلیارد دلار

2- بیل گیتس (ایالات متحده آمریکا) 111 میلیارد دلار

3- برنارد آرنولت (برنار آرنو) (فرانسه) 104 میلیارد دلار

4- وارن بافت (ایالات متحده آمریکا) 86.3 میلیارد دلار

5- مارک زاکربرگ (ایالات متحده آمریکا) 76 میلیارد دلار

6- آمانسیو اورتگا (اسپانیا) 67.2 میلیارد دلار

7- لری پیج (ایالات متحده آمریکا) 63.6 میلیارد دلار

8- سرگئی برین (ایالات متحده آمریکا)61.7 میلیارد دلار

9- جولیا فلشر کوچ (ایالات متحده آمریکا) 61.6 میلیارد دلار

10- چارلز کوچ (ایالات متحده آمریکا) 61.6 میلیارد دلار

لیست 10 نفر اول جدول آنلاین بلومبرگ از 500 ابرثروتمند دنیا

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: عصر ایران
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61007

به "500 ابرثروتمند دنیا کیستند؟ ، میلیاردر فرانسوی در حال جابجایی رکورد (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 ابرثروتمند دنیا کیستند؟ ، میلیاردر فرانسوی در حال جابجایی رکورد ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید