یکشنبه سامانه بارشی وارد استان بوشهر می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز اواخر روز یکشنبه هفته پیش رو سومین سامانه بارش پاییزی از غرب و جنوب غرب کشور در این استان فعال می گردد.

یکشنبه سامانه بارشی وارد استان بوشهر می گردد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از بوشهر، پیغام مساعدی اضافه کرد: از فردا (روز شنبه) با نزدیک شدن سامانه بارشی جدید به غرب و جنوب غرب کشور بر مقدار ابر ها در این نواحی و در نیمه شمالی خلیج فارس و سواحل شمالی استان اضافه کرده می گردد.

وی بیان نمود: انتظار می رود از اواخر وقت یکشنبه فعالیت این سامانه به صورت بارش پراکنده در غرب کشور همچنین بخش هایی از غرب و شمال خلیج فارس شروع گردد.

مساعدی ادامه داد: طی روز های دوشنبه و سه شنبه هفته آینده افزون بر تقویت بارش ها در نیمه غربی کشور، نیمه شمالی خلیج فارس و با شدت کمتر سواحل شمالی و مرکزی استان نیز تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: آنالیز نقشه های هواشناسی نشان می دهد که امروز وضعیت جوی آرامی در استان برقرار هست و در سواحل نیز وضعیت دریایی ملایمی برقرار هست.

مساعدی گفت: با این حال باتوجه به وزش باد در جنوب خلیج فارس (تنگه هرمز و جزایر غربی هرمزگان، امارات تا سواحل قطر) دریا در این نواحی همچنان مواج و متلاطم است.

وی یادآورشد: در این مدت برای استان بوشهر در برخی ساعات روز افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می گردد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد و در برخی نقاط گاهی افزایش ابر پیش بینی شده است.

مساعدی بیان نمود: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال شرقی تا جنوب شرقی و گاهی شمال غربی با سرعت هشت تا 32 کیلومتر در ساعت و گاهی تا 38 کلیومتر در ساعت پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتیمتر و گاهی تا 120 سانتیمتر پیش بینی شده است.

م

سومین سامانه بارش پاییزی در راه استان بوشهر

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5674

به "یکشنبه سامانه بارشی وارد استان بوشهر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکشنبه سامانه بارشی وارد استان بوشهر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید