یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان مجوز بین المللی دریافت کرد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان از دریافت مجوز برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان به صورت بین المللی اطلاع داد.

یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان مجوز بین المللی دریافت کرد

به گزارش خبرنگاران به مقل از روابط عمومی ادارۀ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، فریدون اله کمک در حاشیه نشست ستاد اجرایی نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اعلام این مطلب اضافه نمود: با عنایت به پیگیری های به عمل آمده ، کوشش کردیم تا این نمایشگاه که تا کنون به صورت ملی برگزار می شد، مجوز برگزاری به صورت بین المللی برای آن اخذ گردد.

او تاکید نمود: با پیگیری های به عمل آمده و همکاری های مسئولان استان و نیز سازمان میراث فرهنگی کشور، ظهر امروز و در آخرین روزهای منتهی به شروع به کار این نمایشگاه، پیروز شدیم تا مجوز برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان را برای اولین بار و پس از یک دهه برگزاری این نمایشگاه به صورت بین المللی اخذ کنیم.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با مشارکت فعالان گردشگری ده ها کشور خارجی در کنار حضور فعالانه، فعالان گردشگری و صنایع دستی ایران و اصفهان از تاریخ 28 خرداد ماه به مدت چهار روز در شهر تاریخی اصفهان برگزار می گردد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43319

به "یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان مجوز بین المللی دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان مجوز بین المللی دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید