گل محمدی: از فرصت هایمان استفاده نکردیم، وقت نداریم به این شکست فکر کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی پدیده می گوید تیمش از فرصت هایی که داشت نتواسنت مقابل پرسپولیس استفاده کند.

گل محمدی: از فرصت هایمان استفاده نکردیم، وقت نداریم به این شکست فکر کنیم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در نشست خبری بعد از شکست دو بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: ما خیلی بازی را خوب آغاز کردیم. موقعیت های خوبی داشتیم ولی استفاده نکردیم. در همین شرایط متاسفانه به حریف راحت پنالتی دادیم. در صحنه ای که خیلی خطرناک نبود.

وی اضافه نمود: در ادامه فشار آوردیم و باز هم با یک پاس اشتباه گل دوم را خوردیم. می توانستیم حداقل یک مساوی بگیریم. حملات خوبی در نیمه دوم داشتیم اما باز هم استفاده نکردیم. پرسپولیس از لحاظ دفاعی خیلی خوب بود و از ما حرفه ای تر عمل کردند. به آن ها تبریک می گویم. ما مشکلاتی برای این بازی داشتیم. نتوانستیم به خاطر نبودن زمین در مشهد دیدار محبت آمیز داشته باشیم. همین موضوع تاثیر زیادی داشت. تیم ما از شرایط مسابقه خیلی دور بود. ما یک بازی در استادیوم امام رضا پیش بینی نموده بودیم اما چون پول زیادی از ما خواستند نتوانستیم آن بازی را انجام دهیم. بازیکنانم کوشش خودشان را کردند. امیدوارم مسئولان از ما حمایت نمایند. ما کار سختی در آن جا داریم. زمین تمرین نداریم. به آینده امیدوار هستیم. از همین الان برنامه ریزی می کنیم. فشردگی مسابقات خیلی بالاست. وقت نداریم به شکست امروز فکر کنیم. باید از لحاظ روحی و فیزیکی ریکاوری کنیم.

او در خصوص اینکه چرا تیمش دفاعی بازی نکرد هم بیان نمود: ما باید در همه بازی ها برای برد به زمین برویم. این فلسفه کاری ماست. دوست داریم حمله کنیم. البته مقابل تیمی مثل پرسپولیس باید مراقب باشیم. امروز ما در صحنه های دو گل دو اشتباه کردیم. ما تا پشت محموطه جریمه خوب جلو می آمدیم. باید کار را خوب تمام می کردیم ولی در این بخش نتوانستیم خوب باشیم. هم در ارسال ها خوب نبودیم و هم نتوانستیم خوب شوت بزنیم.

گل محمدی در صحنه پنالتی هم گفت: در هر صورت کارشناسان باید شرح بدهند. امروز آقای سید علی قضاوت خوبی داشت. به نظرم در صحنه پنالتی درست سوت زد و اشتباهی نکرد و ما باعث شدیم که این اتفاق بیافتد. تمرکز خوبی نداشتیم. در مجموع داور قضاوت خوبی داشت.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12130

به "گل محمدی: از فرصت هایمان استفاده نکردیم، وقت نداریم به این شکست فکر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: از فرصت هایمان استفاده نکردیم، وقت نداریم به این شکست فکر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید