کیانو ریوز با استخوان همراه شد، نجات یک زن از مرگ

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، این بازیگر در کنار لیلی کالینز در نخستین تجربه کارگردانی مارتی نوکسون جلوی دروبین می رود. این فیلم همین هفته فیلمبرداری اش را در لس آنجلس آغاز می کند.

کیانو ریوز با استخوان همراه شد، نجات یک زن از مرگ

فیلمنامه این فیلم را نوکسون بر مبنای تجربه شخصی اش درباره آنورکسیا نوشته است.

در این فیلم کیانو ریوز در نقش پزشک معالج آنورکسیا نقش آفرینی می کند که سعی دارد تا زنی را که مبتلا به بیماری آنورکسیا است و به دلیل غذانخوردن با مرگ روبه رو است، نجات دهد.

کارگردان درباره حضور ریوز در این فیلم گفته است: کیانو آنقدر بخشنده و آنقدر بافراست است که لازم نبود به او بگویم چه می خواهم. همه ما از آن که او پذیرفت تا به فیلم استخوان جان بدهد، هیجان زده شده ایم.

زیوز به تازگی تولید فیلم جان ویک 2 را به اتمام برده و سه فیلم دیگر در دست اکران دارد که شامل درامی با عنوان همه حقیقت در کنار رنه زلوگر، نئون شیطان و دار و دسته بد است.

کیانو ریوز متولد 2 سپتامبر 1964، بازیگر 51 ساله است که در بیروت لبنان به دنیا آمده است. این بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و موسیقیدان کانادایی که با بازی ماندگارش در نقش نئو در سه گانه فیلم ماتریکس، فیلم سرعت و با نقش تد لوگان در فیلم ماجراجویی پیروز بیل و تد شناخته شده ، از چهره های پیروز دنیای سینما است.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51613

به "کیانو ریوز با استخوان همراه شد، نجات یک زن از مرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانو ریوز با استخوان همراه شد، نجات یک زن از مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید