کمپین خونه تکونی نوروزی مالتینا

به گزارش مجله سرگرمی، خانواده های ایرانی با خانه تکانی و نظافت به استقبال نوروز می روند به همین علت احتیاج به اقلام شوینده در این ایام بیشتر می گردد و مالتینا نیز برای پاسخگویی به این احتیاج، کمپین خونه تکونی را راه اندازی نموده است.

کمپین خونه تکونی نوروزی مالتینا

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام مالتینا، شما در کمپین خونه تکونی نوروزی مالتینا می توانید محصولات شوینده و اقلام بهداشتی و پاک کننده های برندهای معتبری مانند فینیش، آریل، دکتر بکمن، فیری و … را با پایین ترین قیمت در ایران، خریداری کنید.

در این کمپین، امکان خرید انواع اقلام شوینده و بهداشتی مانند قرص ماشین ظرفشویی، اسپری پاک کننده سطوح، مایع لکه بر فرش و مبلمان، جرم گیر، مایع و پودر ماشین لباسشویی، اسپری لکه بر لباس، تمیزکننده اجاق گاز، نرم کننده و … از محصولات اورجینال و تحویل فوری موجود در انبار مالتینا وجود دارد.

توجه داشته باشید که محصولات فوق، عرضه شده در وب سایت آمازون آمریکا بوده و کاملاً اصل و با بهترین کیفیت هستند و با محصولات تقلبی و جعلی موجود در بازار کشور قابل مقایسه نیستند.

تحویل این دسته از محصولات نیز سریع و فوری بوده و بین 24 تا 48 ساعت به دست شما خواهد رسید.

این محصولات در انبار مالتینا موجود هستند و شما برای خرید آن ها هزینه حمل از آمریکا به ایران را نمی پردازید و به همین دلیل با قیمت بسیار مناسب می توانید خرید کنید.

در پایان گفتنی است که مالتینا واسطه خرید از آمازون در ایران بوده و دروازه قانونی ورود کالاهای خاص و اصیل (اورجینال) به کشور محسوب می گردد. مشتریان مالتینا به تنوع کالایی بی نظیری از 600 میلیون قلم کالای با کیفیت دسترسی دارند.

مالتینا به عنوان محبوب ترین و شناخته شده ترین مرجع خرید کالاهای قانونی و مجاز از آمازون آمریکا، معضل عدم دسترسی به محصولات کمیاب و با کیفیت در کشور را حل نموده و امکان خرید کالاهایی را فراهم آورده است که در هیچ فروشگاه فیزیکی یا فروشگاه اینترنتی دیگری در ایران یافت نمی گردد.

مالتینا، خریدی ساده از آمازون

پایانی رپرتاژ خبری

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15512

به "کمپین خونه تکونی نوروزی مالتینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین خونه تکونی نوروزی مالتینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید