چهارمین شماره مجله میراث کٌرد منتشر می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان و پس از پنج سال وقفه، مجله میراث کٌرد چاپ و منتشر خواهد شد.

چهارمین شماره مجله میراث کٌرد منتشر می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، محمد رشیدی معاون میراث فرهنگی استان 30 بهمن ماه 98 با اعلام این خبر گفت: حوزه فعالیت این مجله تخصصی سه بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که با بهره گیری از استادان این حوزه ها مقالات و گزارش ها مختلف و متنوع در آن به چاپ خواهد رسید.

او اظهار کرد: برای چهارمین شماره مجله هم اکنون 15 مقاله که 11 مقاله آن مربوط به حوزه میراث فرهنگی دو مقاله در بخش صنایع دستی و دو مقاله نیز مربوط به گردشگری است، جمعاً در 120 صفحه طراحی، چاپ و منتشر خواهد شد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اضافه نمود: مقالات بیشتر به جشن نوروز در نقاط مختلف این استان، باستان شناسی و گردشگری سلامت اختصاص دارند که تا قبل از نوروز 99 چاپ و در سطح کشور توزیع خواهد شد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70659

به "چهارمین شماره مجله میراث کٌرد منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین شماره مجله میراث کٌرد منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید