چرا وزارت خارجه به دنبال طرح گام به گام در برجام است در صورتی که هنوز تحریم ها پابرجاست؟ خبرنگاران

به گزارش مجله سرگرمی، علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در پیغام تلگرامی از سوال خود از وزیر امور خارجه اطلاع داد.

چرا وزارت خارجه به دنبال طرح گام به گام در برجام است در صورتی که هنوز تحریم ها پابرجاست؟ خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی طی پیغام تلگرامی در کانال شخصی خود از سوال خود از وزیر خارجه اطلاع داد.

متن این سوال به توضیح زیر است:

سیاست قطعی نظام که چندین بار از طرف رهبر معظم انقلاب به صورت علنی اعلام شده است؛ بازگشت بدون پیش شرط آمریکا به برجام با لغو تمامی تحریم ها و راستی آزمایی آن توسط جمهوری اسلامی ایران می باشد، چرا با وجود این سیاست طرح های مختلفی مثل طرح گام به گام و طرحی که به نوعی دیگر در نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام در سیزدهم فروردین ماه ارائه گشت که عقب نشینی از خطوط قرمز مشخص شده نظام را در پی خواهد داشت را پیشنهاد و پیگیری می کنید و با اسم گروه های کارشناسی به صورت غیر مستقیم ورود آمریکا به مذاکرات را بدون برداشتن تحریم ها فراهم می کنید؟

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 138464

به "چرا وزارت خارجه به دنبال طرح گام به گام در برجام است در صورتی که هنوز تحریم ها پابرجاست؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا وزارت خارجه به دنبال طرح گام به گام در برجام است در صورتی که هنوز تحریم ها پابرجاست؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید