پیش بینی بورس فردا 6 اسفند 99 ، بورس به محدوده حمایتی رسید؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کاهش دامنه نوسان منفی از 5 درصد به 2 درصد باعث شده تا سهم ها دیرتر به تعادل برسند و نقدشوندگی بازار سهام را نیز تحت تاثیر قرار داده است. از طرفی این اقدام باعث شده تا شاخص کل نوسان منفی کمتری داشته باشد. اما کارشناسان عقیده دارند بازار سهام خریدار ندارد و همین کمبود پول، فرایند نزولی بازار سهام را ادامه دار کرده است.

پیش بینی بورس فردا 6 اسفند 99 ، بورس به محدوده حمایتی رسید؟

باقر خادمی ، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با ادامه فرایند بازار سهام گفت: خروج از پروتکل های الحاقی در وهله اول باعث می گردد دلار فرایندی مثبت پیدا کند و بازار سهام نیز از رشد دلار منتفع گردد. اما احتمالا در جریان معاملات فردا و شنبه صف های فروش جمع می گردد و تعادل نسبی به بازار برمی گردد.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام با انتفاد از دامنه نوسان گفت: دامنه نوسان باعث شده تا سهم ها دیر اصلاح کنند و متعادل شوند. اگر از بازار سهام فردا مانند امروز حمایت گردد حتی امکان مثبت شدن شاخص کل وجود دارد. فردا و روزهای ابتدایی معاملات هفته بعد برای بازار سهام مهم است و اگر شاخص کل از محدوده یک میلیون و 200 هزار واحد ریزش کند سهم ها قفل می شوند و نقدشوندگی بازار کاملا از بین می رود و بورس فرایند فرسایشی می گیرد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 133606

به "پیش بینی بورس فردا 6 اسفند 99 ، بورس به محدوده حمایتی رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس فردا 6 اسفند 99 ، بورس به محدوده حمایتی رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید