پیروزی یک نیمه ای ذوب آهن برابر الوصل

به گزارش مجله سرگرمی، تیم فوتبال ذوب آهن پیروز شد در نیمه اول دیدار با الوصل به پیروزی دو بر یک دست یابد.

پیروزی یک نیمه ای ذوب آهن برابر الوصل

به گزارش خبرنگاران، نیمه اول دیدار تیم فوتبال ذوب آهن ایران و الوصل امارات در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی دو بر یک نماینده ایران به خاتمه رسید. مسابقه با فشار زیاد شاگردان منصوریان آغاز شد و 10 دقیقه بازی به همین منوال گذشت تا این که کاندو بازیکن الوصل در دقیقه پانزدهم بازی در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد و با یک چرخش و یک بغل پا دروازه مظاهری را باز کرد. بلافاصله بعد از این گل اوساگونا، مهاجم ذوب آهن با یک ضربه سر بازی را در دقیقه شانزده به تساوی کشاند. بعد از این گل بازی تقریباً پایاپای دنبال شد و هر دو تیم سعی کردند کنترل بازی را در اختیار بگیرند و در این دقایق نقش هافبک های دو تیم پر رنگ تر بود.

در یکی از حملات ذوب آهن، ارسلان مطهری روی یک پرتاب اوت صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای آرام گل دوم ذوب آهن را در دقیقه 35 به ثمر رساند.

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، حمید ملکی، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی فر، حمید بوحمدان، ارسلان مطهری، زبیر نیک نفس، محمدرضا حسینی، اوساگونا.

ترکیب الوصل: حمید نجار، عبدالله صالح، عبدالله جاسم، علی حسن، کایو، خلیل خمیس، خمیس اسماعیل، یوسف احمد، سالم جمعه، هزاع الفارسی و علی صالح

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18479

به "پیروزی یک نیمه ای ذوب آهن برابر الوصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یک نیمه ای ذوب آهن برابر الوصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید