پرسپولیس حاشیه امنیت ندارد، تماشای این تیم لذت بخش است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محسن خلیلی با اشاره به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر سایپا گفت: خدا را شکر با وجود فشار و سختی کار، تیم شرایط خوبی دارد و نتایج خوب، طرفداران را شادمان نموده است. پیروزی برابر سایپا را نیز به همه پرسپولیسی ها، به ویژه طرفداران تبریک می گویم. همانطور که قبل از این هم گفته ام و آقای برانکو پس از بازی تاکید داشتند، واقعاً فرصتی برای شادمانی کردن نداریم. شادمانی ما همان بود که دیروز شنبه با طرفداران در استادیوم انجام دادیم و از همان لحظه همه به فکر بازی بعدی بودیم.

پرسپولیس حاشیه امنیت ندارد، تماشای این تیم لذت بخش است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بچه ها واقعاً فشار زیادی به خودشان می آورند و پیراهن پرسپولیس و طرفداران است که این انگیزه را ایجاد نموده است. چهار پیروزی در چهار بازی صورت گرفته از آغاز سال 98 دلچسب و امیدوار کننده بود. شرایط ما در لیگ قهرمانان احیا شد تا بخشی از اثر اشتباهات داوری جبران گردد. در لیگ برتر هم شرایط خوبی پیدا نموده ایم اما این 5 امتیاز اختلاف را هم اصلاً حاشیه امنیت نمی دانیم.

خلیلی توضیح داد: بازیکنان به خوبی به این مساله مطلع هستند و آقای ایوانکوویچ هم وضعیت را با دقت تشریح نموده است. ما واقعاً باور داریم تا قبل از نهایی شدن قهرمانی، هیچ حاشیه امنیتی نیست. همچنین کوشش می گردد انرژی، توان و صلابت تیم برای تمام بازی ها حفظ گردد. در این شرایط حمایت طرفداران به دور از هر شعار و تعارفی واقعاً اهمیت دارد.

خلیلی درباره اینکه در ادامه مسابقات، فشار و نزدیکی بازی ها و سفرها برای پرسپولیس بیشتر هم خواهد شد، افزود: در این فشردگی و تعدد بازی ها و سفرها، به یک جاهایی می رسیم که نگاه به طرفداران و تشویق ها و حمایت آنها، تیم را بیشتر از زمان های عادی آماده مبارزه و مسابقه و کوشش می نماید. روی تمام طرفداران در هر جایی که هستند حساب می کنیم. تهران و غیر تهران ندارد. همانطور که به هر شهر و کشوری می رویم حضور دارند.

مدیر تیم پرسپولیس مطرح کرد: در همین تهران، طرفداران از همه استان ها، شهرها و اقوام به استادیوم آزادی می آیند. اینها حس های خیلی خوبی است که آنها به تیم می دهند و اصلاً نباید تأثیر آن را دست کم گرفت. از فضای مجازی گرفته تا به ویژه سکوها، حضور آنها در این چند بازی باقیمانده لیگ و جام قهرمانان بسیار مشخص کننده خواهد بود. دبی و اصفهان و جاهای دیگر ندارد. بچه ها منتظر آنها هستند و البته فکر نمی کنم، لازم باشد که بگویم همین بچه ها برای خوشحالی آنها از جان مایه می گذارند.

بازیکن پیشین فوتبال ایران درباره بازی با سایپا و تحلیل خود از عملکرد تیم گفت: درباره مسائل فنی که صحبت نمی کنم ولی آنچه می خواهم بگویم، شخصیت به وجود آمده در تیم و در تک تک بچه ها است. این تیم و بازیکنان نشان داده اند که بزرگی و شخصیت قهرمانی با وجود آنها عجین شده است. تیمی که در دو، سه دقیقه اول بازی گل می خورد ولی با خونسردی و مسلط، مرحله به مرحله بازی را در اختیار می گیرد و سه گل می زند، اصلاً شکست خوردن را نمی پذیرد و این شخصیت به وجود آمده در تیم خیلی با ارزش است. تیمی که اسیر حواشی نمی گردد و در هر حال می خواهد رجحان خود را به حریف تحمیل کند. واقعاً تماشای چنین پرسپولیسی برای هر فوتبال دوستی حتی اگر طرفدار پرسپولیس نباشد، لذت بخش است.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19405

به "پرسپولیس حاشیه امنیت ندارد، تماشای این تیم لذت بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس حاشیه امنیت ندارد، تماشای این تیم لذت بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید