پرداخت وام 20 میلیونی به کارآفرینان زن سرپرست خانوار

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد شیخ حسینی با تاکید بر اینکه به طور قطع وزارت کار حامی زنان سرپرست خانوار خواهد بود، گفت: از مسئولان درخواست می کنم در زمینه های مختلف از احتیاج تولیدنمایندگان و کارآفرینان آگاه شوند؛ چراکه می توانند در جهت حل آن اقدام نمایند.

پرداخت وام 20 میلیونی به کارآفرینان زن سرپرست خانوار

وی افزود: مسئولان و دستگاه های اجرانماینده متولی می توانند، در حوزه تسهیلات بانکی و حمایت های دولتی دلگرمی خوبی برای تولیدنمایندگان و تولیدات آنها باشند.

وی اضافه نمود: بانک یک رسالت اجتماعی داریم و این در حالی است که تولیدنمایندگان توانسته اند از تسهیلات ارزان قیمت ما در حوزه اشتغال پایدار روستایی و فراگیر استفاده نمایند.

شیخ حسینی با بیان اینکه صندوق توسعه ملی در حوزه اعتبارات برای اشتغال فراگیر و روستایی در کنار تولیدنمایندگان است، گفت: ما در کنار کارآفرینانی که در حوزه زنان سرپرست خانوار به خصوص در حوزه مشاغل خانگی طرح ها و پروژه های توجیهی دارند، هستیم.

وی با بیان اینکه این بانک در حوزه مشاغل خانگی تسهیلات قرض الحسنه خوبی ارائه می دهد، اظهار داشت: سقف تسهیلات به اعضای هر نفر 20 میلیون تومان به صورت بازپرداخت 5 ساله است که می توانیم در اختیار آنها قرار دهیم.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3358

به "پرداخت وام 20 میلیونی به کارآفرینان زن سرپرست خانوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام 20 میلیونی به کارآفرینان زن سرپرست خانوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید