پاسخ هوشمندانه فریبا نادری به اتهام ریاکاری در سفرش با چادر به کربلا

به گزارش مجله سرگرمی، ویدئویی از پاسخ هوشمندانه خانم بازیگر به سوال غرض ورزانه خبرنگاری که به او گفت برای ریاکاری با چادر به کربلا رفته است، را مشاهده می کنید.

پاسخ هوشمندانه فریبا نادری به اتهام ریاکاری در سفرش با چادر به کربلا

به گزارش خبرنگار، فریبا نادری یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون که چند سال پیش در پیاده روی عظیم و باشکوه اربعین حسینی شرکت نموده بود در جواب سوال مهندسی شده خبرنگار، که به او گفت برای ریاکاری با چادر به این سفر رفته است پاسخ هوشمندانه ای داد و گفت: چادر را به حرمت امام حسین(ع) در آن جهت به سر کردم.

وی خطاب به مجری که به اصرار سعی دارد نیت این بازیگر از سفر اربعین را زیر سوال ببرد می گوید: شما انتظار دارید من چه لباسی بپوشم که ریا نگردد اگر شینیون می کردم خوب بود؟ اینکه می گویید پوشیدن چادر یک شو بود برای من مهم نیست و شما را به خدا واگذار می کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین گفت: امیدوارم فرصت این شو برای همه پیش بیاید و اگر شما به پیاده روی نرفته اید سعادت نصیبتان گردد و به قول خودتان به این شو بروید؛ من اسم پیاده روی اربعین را شو نمی گذارم.

فریبا نادری در ادامه گفت: اگر همین الان به امام زاده صالح که وسط مرکز مد بوده و بیشتر مردم آن منطقه فشن هستند بروید، هنگام ورود به شما چادر می دهند که به حرمت امامزاده با چادر وارد شوید من که به کربلا رفتم چرا نباید به حرمت امام حسین چادر می پوشیدم و چکار باید می کردم که شما و دوستان تان به من نگویید ریاکار؟

وی در ادامه گفت: از بچگی آرزوی کربلا را داشتم و اگر قسمت گردد باز هم با همان پوشش چادر از خود تهران به زیارت امام حسین می روم؛ بسیاری به من بی ادبی و مرا متهم به ریاکاری کردند؛ اتفاقا چه خوب است گاهی از این ریاکاری ها انجام بدهیم هرچند من اسم آن را ریا نمی گذارم و معتقدم اگر با رفتن من چند نفر تشویق شوند که به زیارت امام حسین بروند اشکالی ندارد و بگذارید ریا گردد.

این بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد: مرا بارها با چادر روی پرده سینما دیده اید و آن زمان کسی به من نگفت ریاکاری میکنی، اما برای سفر اربعین مرا مورد قضاوت قرار می دهید شما اجازه دارید نظر بدهید و حتی از من سوال کنید اما نباید مرا متهم به ریاکاری کنید.

این بازیگر سینما و تلویزیون توضیح داد: امیدوارم این شو و ریاکاری برای همه کسانی که این نظر را راجع به من دارند پیش بیاید. حضور در پیاده روی اربعین فرصتی بود که خداوند به من عطا کرد تا اشتباهاتم را جبران کنم و تا جوانم بتوانم از اشتباهات خودم بازگردم و بار گناهانم را سبک کنم؛ این سفر یک موهبت الهی بود که نصیب من شد.

فریبا نادری اعلام کرد: اگر نیت من ریاکاری و شو بود وقتی در کربلا بودم یک عکس سلفی می گرفتم و زیر آن می نوشتم من و امام حسین(ع) یهویی! بعد از بازگشت من از سفر و وقتی بعضی متوجه حضور من در کربلا شده بودند تنها یک پست گذاشتم که در این سفر به یاد همه مردم بودم و برای آنها دعا کردم؛ در این سفر اصلا حال و هوای من جوری نبود که بخواهم عکس بگذارم و یا اینکه به شو و ریاکاری فکر کنم.

در ادامه ویدئویی از پاسخ جالب و شنیدنی خانم بازیگر به سوال غرض ورزانه خبرنگار خبرگزاری دولتی وزارت ورزش را مشاهده می کنید:

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53474

به "پاسخ هوشمندانه فریبا نادری به اتهام ریاکاری در سفرش با چادر به کربلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ هوشمندانه فریبا نادری به اتهام ریاکاری در سفرش با چادر به کربلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید