پارلر با حمایت روس ها آنلاین شد

به گزارش مجله سرگرمی، وب سایت و اپلیکیشن شبکه اجتماعی پارلر (Parler) که محبوب راستگرایان افراطی آمریکایی است، با یاری یک شرکت فناوری روسی پیروز شد آنلاین گردد.

پارلر با حمایت روس ها آنلاین شد

پارلر در پی قطع میزبانی وب توسط شرکت آمازون و سایر شرکایش به دلیل مدیریت ضعیف محتوایی که از سوی کاربران ارسال می گردد و به خشونت تشویق می نماید، قطع شده بود.

وب سایت پارلر روز دوشنبه دوباره قابل دسترس شد با این همه تنها پیغام مدیرعامل آن به چشم می خورد که وعده داد در کوشش برای احیای فعالیت است.

رونالد گیلمت، کارشناس زیرساخت به رویترز گفت: آدرس پروتکل اینترنتی مورد استفاده پارلر متعلق به شرکت DDos-Guard بود که تحت کنترل دو مرد روسی قرار داشته و خدماتی از جمله حمایت در برابر حملات داس فراهم می نماید.

اگر وب سایت پارلر به طور کامل احیا گردد، کاربران آن می توانند دوباره پیغامها را مشاهده نموده و کامنت اظهار نمایند. بسیاری از کاربران این اپلیکیشن را ترجیح می دهند که در حال حاضر از فروشگاههای برنامه رسمی اپل و گوگل حذف شده است.

جان ماتز، مدیرعامل پارلر هفته گذشته به رویترز گفت: این شرکت سرگرم مذاکره با شرکتهای خدمات وب متعدد است.

شرکت DDos-Guard با سایر سایتهای نژادپرست، راستگرا و نظریه پرداز توطئه که توسط قاتلان برای اشتراک گذاری پیغام استفاده شده، همکاری نموده و همچنین از سایتهای دولت روسیه پشتیبانی نموده است.

مخالفان پارلر می گویند وابستگی به یک شرکت روسی، یک ریسک امنیتی احتمالی برای این سرویس شبکه اجتماعی بوده و انتخاب عجیبی برای سایتی است که محبوب میهن پرستان افراطی آمریکایی است.

پروپاگاندای روسیه از یک طرف با حمایت از دونالد ترامپ و گسترش ادعاهای تقلب در انتخابات، تفرقه سیاسی در آمریکا را تشدید نموده و از سوی دیگر به خشونت پلیس معترض شده است.

بر اساس گزارش رویترز، پارلر که اعلام نموده بیش از 12 میلیون کاربر دارد، دوشنبه هفته گذشته از آمازون به دلیل قطع خدمات میزبانی وب شکایت کرد.،ایسنا

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 129026

به "پارلر با حمایت روس ها آنلاین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارلر با حمایت روس ها آنلاین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید