ورود سامانه بارشی به کشور از شنبه

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از اواخر وقت شنبه (27 مهر ماه) با ورود سامانه جدید بارشی به کشور بارش خفیف باران در برخی مناطق غرب و شمال غرب آغاز می شود.

ورود سامانه بارشی به کشور از شنبه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صادق ضیائیان اظهار کرد: امروز (24 مهرماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق واقع در جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. در سایر مناطق کشور تا آخر هفته جوی پایدار حاکم خواهد بود.

وی در ادامه گفت: از اواخر وقت شنبه (27 مهرماه) با ورود سامانه جدید بارشی به کشور بارش خفیف باران در برخی مناطق غرب و شمال غرب آغاز می شود و روز یکشنبه (28 مهرماه) با توجه به تشدید فعالیت این سامانه بارندگی به شکل رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد علاوه بر غرب و شمال غرب برخی مناطق واقع در سواحل غربی دریای خزر و مرکز کشور را نیز در بر می گیرد.

ضیائیان در خاتمه با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (25 مهرماه) کمی ابری تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 25 و 15 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. آسمان پایتخت جمعه (26 مهرماه) کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین و خنک ترین زمان به 25 و 17 درجه سانتیگراد می رسد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52939

به "ورود سامانه بارشی به کشور از شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی به کشور از شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید