هتل آسمان اصفهان، تجربه ای متفاوت در هتل 4 ستاره

به گزارش مجله سرگرمی، میدان نقش دنیا در اصفهان پایتخت صفویان، مکانی برای بازی های چوگان بود. همه مردم و البته بزرگان دربار در این شهر جمع می شدند تا بازی پر هیجان چوگان را تماشا نمایند. برای اقامت مردمی که برای تماشای بازی به اصفهان می آمدند، احتیاج به فضایی کاروانسرایی و اقامتگاهی بود. اگر چه دیگر چوگان در نقش دنیا بازی نمی گردد اما احتیاج به اقامتگاه بیشتر شده است. چرا که سفر تبدیل به یکی از ملزومات زندگی همه شده است. هتل آسمان اصفهان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره اصفهان بوده که در این مقاله خبرنگاران به شما معرفی می کنیم.

هتل آسمان اصفهان، تجربه ای متفاوت در هتل 4 ستاره

معرفی هر چه تمام تر این هتل چهار ستاره اصفهان شما را با مشخصات و ویژگی های اصلی آن آشنا می نماید. برای رزرو اتاق در هتل آسمان به سراغ رزرو آنلاین از سایت هایی مانند رزرو هتل خبرنگاران بروید. نه تنها خرید راحت تری خواهید داشت؛ بلکه از تخفیف های ویژه در قیمت هم برخوردار خواهید شد.

تاریخچه هتل آسمان

هتل آسمان را مرتفع ترین ساختمان در قسمت تاریخی شهر اصفهان می شناسند. این هتل مدرن با تمام تجهیزاتش، در سال 1384 مصادف با 27 سپتامبر 2005 افتتاح شد. روز افتتاحیه هتل را دقیقا در روز دنیای گردشگری برگزار کردند. از خوبی ها و مزیت های هتلی 4 ستاره همانند آسمان، قرار گیری آن در کناره رود زاینده رود است. رودی که هر گردشگر و رهگذری از پیاده روی در کناره آن یا روی پل هایش لذت بسیار می برد.

ساختمان هتل آسمان را در زمینی به مساحت 9000 متر مربع ساخته اند. در میان 13 طبقه آن می توان 93 اتاق را شناسایی کرد. طبقاتی که با تخت های دبل، سوئیت های رویال، سوئیت های معمولی، آپارتمان و رستورانی گردان پر شده اند. البته سالن های همایش را هم نباید جا انداخت. برای آشنایی با دیگر هتل های این شهر، به صفحه رزرو هتل اصفهان بروید.

خدمات هتل آسمان در اصفهان

پس از ورود به هتل، ماشین خود را در پارکینگ رایگان با ظرفیت 40 خودرو هتل آسمان اصفهان بگذارید. خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، زنگ هشدار، میز پذیرش 24 ساعته و لابی با ظرفیت 40 نفر از لحظه ورود به هتل خواهید داشت. برای مهمانان تجاری کافی نت، پرینتر و فتوکپی فراهم شده است. همچنان که خدمات بیدار باش شما را سر ساعت خواسته شده، بیدار می نماید. دستگاه خودپرداز در لابی هتل آسمان و روزنامه و صرافی وجود دارند. خدمات کلی هتل را در ادامه بخوانید.

  • خدمات شستشو و خشکشویی لباس ها
  • اینترنت وای فای و تلفن عمومی در لابی
  • نظافت روزانه اتاق ها
  • تاکسی سرویس
  • کافی شاپ
  • اتاق چمدان
  • فروشگاه خرید سوغاتی های اصفهان
  • نمازخانه عمومی

امکانات اتاق های هتل آسمان در اصفهان

اتاق های دبل یا توئین و حتی اتاق های یک تخته امکانات کاملی دارند؛ چه برسد به سوئیت های هتل آسمان اصفهان! تلویزیون دیجیتال، خدمات پذیرایی در اتاق، صبحانه، یخچال و چای ساز احتیاج شما را به بیرون رفتن از اتاق برطرف می نماید. آب معدنی رایگان و اینترنت وای فای هم در اتاق های هتل آسمان اصفهان وجود دارند. دیگر امکانات هتل 4 ستاره آسمان شامل موارد زیر است:

امکانات رفاهی و تفریحی هتل آسمان اصفهان

رستوران گردان هتل آسمان اصفهان در طبقه آخر و رو به رودخانه است. استخر هتل آسمان برای استفاده احتیاج به هماهنگی دارد و هزینه آن طبق تعرفه هتل، مشخص شده است. سونا و جکوزی هم در کنار استخر هستند. کافی شاپ هم در لابی به مهمانان ایرانی و خارجی سرویس می دهد. مطلب معرفی بهترین هتل های 4 ستاره اصفهان، هتل های مشابه هتل آسمان را به شما معرفی می نماید.

آدرس و هزینه اقامت در هتل آسمان

بسته به نوع اتاق انتخابی هزینه اقامت در هتل آسمان اصفهان متفاوت خواهد بود. با این وجود محدوده قیمت از 380 هزار تومان تا 817 هزار تومان محاسبه می گردد. بیشتر قیمت مربوط به آپارتمان دوخوابه هتل برای اقامت دو نفر یا سوئیت ماه عسل هتل آسمان اصفهان است. تخفیف های 10 درصدی تا 50 درصدی در تمام طول سال، روی قیمت اتاق های هتل آسمان گذاشته می گردد. با این تخفیف ها، سفری ارزان تر به اصفهان خواهید داشت.

  • آدرس هتل آسمان در کناره زاینده رود: خیابان شهید مرتضی مطهری، کنار پارک کودک، مقابل پل فلزی، نبش خیابان شهید بهشتی
  • تلفن هتل: 32354141 031

فاصله هتل آسمان تا جاهای معروف دیدنی اصفهان

همانطور که گفتیم موقعیت هتل آسمان اصفهان در کنار زاینده رود مزیتی عالی برای گردشگران است. در کناره طولانی زاینده رود و سمت شمال آن، پیش بروید تا به پل فلزی و پارک کودک برسید. اینجا موقعیت کلی هتل است که دسترسی شما را به جاهای دیدنی اصفهان امکان پذیر می نماید. همچنین خارج از محدوده طرح ترافیک اصفهان است. از خیابان های مطهری و سعدی، خود را به سی و سه پل، پل خواجو یا بناهای تاریخی اصفهان برسانید. در حقیقت تنها یک کورس تاکسی از این جاذبه ها، فاصله دارید.

در خیابان مطهری، برای سی و سه پل تاکسی یا اتوبوس سوار شوید تا جهت 1 کیلومتر و 608 متری را طی کنید. همین مسافت را از سی و سه پل تا پل خواجو دارید.

تا میدان نقش دنیا و جاذبه هایی مانند مسجد امام، کاخ عالی قاپو، سردر قیصریه و اطرافش، حدود 3.5 کیلومتر فاصله دارید. از خیابان سعدی نزدیک هتل آسمان اصفهان تاکسی بگیرید یا درخواست شاتل بدهید.

در جهت رسیدن به میدان نقش دنیا، دیگر جاهای دیدنی اصفهان مانند کاخ چهلستون، مدرسه و خیابان چهار باغ قرار گرفته اند. محله جلفا و کلیسای وانک فاصله نزدیکی تا هتل دارند. تنها باید از درون پارک و گذرگاه های دیدنی آن قدم زده و به سمت دیگر رودخانه بروید.

راه آهن اصفهان در فاصله 21.2 کیلومتری و فرودگاه بین المللی اصفهان هم در 30.2 کیلومتری آن قرار گرفته است.

از ترمینال مسافربری زاینده رود اصفهان تا هتل 3.6 کیلومتر فاصله وجود دارد. تاکسی های ترمینال یا ترانسفر هتل راحت ترین وسیله حمل و نقل هستند. ترمینال کاوه هم در 8.8 کیلومتری (10 دقیقه رانندگی) هتل 4 ستاره آسمان اصفهان واقع شده است.

خط مترو اصفهان یکی از سریع ترین راه ها برای رسیدن به مقصد است. برای ایستگاه های امام حسین، سی و سه پل، دکتر شریعتی و باهنر می توانید وارد مترو اصفهان شوید.

بیشتر مهمانان هتل آسمان اصفهان با رضایتمندی کامل این هتل را ترک نموده اند. شما هم برای ما از تجربه اقامت خود در این هتل کامنت بگذارید. نه تنها از صبحانه و نحوه سرو غذا در رستوران راضی خواهید بود. بلکه پیشنهاد می دهیم برای شام میزی از قبل در اینجا، رزرو کنید. اگر به دنبال آشنایی بیشتر با شهر اصفهان، نصف دنیا هستید، راهنمای سفر به اصفهان را بخوانید.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: الی گشت
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37784

به "هتل آسمان اصفهان، تجربه ای متفاوت در هتل 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آسمان اصفهان، تجربه ای متفاوت در هتل 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید