نجاتی: برای حضور در المپیک بسیار باانگیزه هستم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا نجاتی عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 60 کیلوگرم گفت: پس از بهبودی از بیماری کرونا و در شرایطی که در از لحاظ جسمانی به شرایط ایده آل نرسیده بودم، با توجه به قراردادی که داشتم در رقابت های لیگ حضور یافتم، اما خدا را شکر در حال حاضر وضعیتم بسیار خوب است و از لحاظ بدنی و وزنی نیز مشکل خاصی ندارم.

نجاتی: برای حضور در المپیک بسیار باانگیزه هستم

نجاتی توضیح داد: مرحله سوم اردوی آماده سازی خود را از روز شنبه شروع نموده ایم و تمرینات در شرایط المپیکی است و فشار بالایی دارد چراکه باید در این مدت زمان کم به نهایت آمادگی برسیم.

وی گفت: پس از کسب مدال برنز جهان و سهمیه المپیک، انگیزه ام برای حضور در این بازی ها خیلی بالا است و فقط به کسب مدال در توکیو فکر می کنم و برای رسیدن به این هدف تمام کوشش خود را انجام داده و از هر حریفی نیز گذر خواهم کرد.

نجاتی در خصوص اعزامش به تورنمنت های بین المللی نیز گفت: تابع تصمیم کادر فنی هستم و اگر صلاح بدانند در مسابقات بین المللی شرکت می کنم اما فکر می کنم که برای آمادگی هرچه بیشتر باید رقابت کرد.

وی در خصوص حریفان احتاقتصادی اش در المپیک توکیو گفت: در وزن 60 کیلوگرم حریفان خارجی خوبی دارم ضمن اینکه در المپیک هیچ چیز معلوم نیست و شاید یک کشتی گیر کمتر شناخته شده از یک کشور عملکرد خوبی داشته باشد.

نجاتی با بیان اینکه از شرایط اردویی و امکاناتی که فدراسیون برایمان ایجاد نموده راضی هستیم گفت: از اینکه محمد بنا بعنوان بهترین مربی جهان با ما کار می نماید خوشحالم چراکه 3 طلای کشتی فرنگی ما در المپیک با سرمربیگری وی بدست آمده است.

ملی پوش تیم کشتی فرنگی با بیان اینکه تنها کارم فعلاً کشتی دریافت است و شغل و درآمدی ندارم گفت: فقط لیگ کمی به ما یاری نموده است اما دغدغه اقتصادی برای همه ورزشکاران است چراکه یا باید کار نمایند یا تمرین و برای ما که تمام وقت در اردوهای تیم های ملی هستیم باید شرایطی درنظر گرفته گردد تا بتوانیم از لحاظ اقتصادی نیز تأمین باشیم.

وی در انتها گفت: این فرصت بدست آمده را به هیچ وجه از دست نمی دهم و به بهترین نحو از آن استفاده خواهم کرد و امیدوارم که با دعای خیر مردم در بازی های المپیک افتخارآفرین باشیم.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 129763

به "نجاتی: برای حضور در المپیک بسیار باانگیزه هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاتی: برای حضور در المپیک بسیار باانگیزه هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید