مدیران باید مسائل موجود در مناطق زلزله زده را به سرعت برطرف نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار کرمانشاه گفت: مدیر وظیفه دارد در زمان بحران مشکل را در کوتاهترین زمان ممکن حل نماید و فلسفه وجودی مدیران کوشش برای حل مسائل موجود در زمان بحران است.

مدیران باید مسائل موجود در مناطق زلزله زده را به سرعت برطرف نمایند

به گزارش خبرنگاران ، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان اظهار کرد: مدیر وظیفه دارد مشکل را حل نماید نه اینکه خودش برای مردم مانع درست کند. مدیر باید کوشش کند دغدغه های مردم در کوتاهترین زمان ممکن حل گردد و مدیران برای همین منظور مسئولیت گرفته اند.

وی گفت: مدیران باید مسائل موجود در مناطق زلزله زده را به سرعت برطرف نمایند. در بازدیدهای میدانی و جلساتی که خواهیم داشت این موضوعات را از نزدیک رصد و پیگیری و با مدیر کم کار حتماً برخورد جدی خواهیم کرد. مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز گفت: هر دستگاه اجرایی یک وظیفه ذاتی دارد، اما متاسفانه گاهی شاهد این معضل هستیم که بعد از حل یک موضوع، در مرحله اجرا مجددا به مشکل بر می خورد. سالاری با تاکید بر اینکه مصوبات جلسات اداری باید سریعا اجرایی گردد، اضافه کرد: در غیر اینصورت یا مشکل از ناکارآمدی مدیران و دستگاه ها است و یا اینکه برخی تعمدا به دنبال ایجاد نارضایتی در میان مردم هستند که در هر دو صورت احتیاج به تدبیر و برخورد مقام عالی اجرایی استان دارد. وی اظهار کرد: دولت با وجود مسائل متعدد مالی، تسهیلات و اقدامات خوبی برای زلزله زدگان درنظرگرفته و انجام داده است و اغلب مردم در مناطق روستایی و شهری به خانه های بازسازی گردیده خود برگشته اند، اما فصل بارندگی در پیش است و باید سریعتر شرایطی فراهم گردد که بقیه مردم نیز در مناطق زلزله زده به خانه های خود برگردند.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4365

به "مدیران باید مسائل موجود در مناطق زلزله زده را به سرعت برطرف نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران باید مسائل موجود در مناطق زلزله زده را به سرعت برطرف نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید