مدودف: تأثیر تحریم های آمریکا بر نورد استریم فاجعه بار نیست

به گزارش مجله سرگرمی، نخست وزیر روسیه روز دوشنبه گفت که تحریم های آمریکا بر پروژه خط لوله نورد استریم 2 تاثیر فاجعه باری نخواهد داشت.

مدودف: تأثیر تحریم های آمریکا بر نورد استریم فاجعه بار نیست

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه روز دوشنبه گفت که تحریم های آمریکا بر پروژه خط لوله نورد استریم 2 هیچ تأثیر فاجعه باری نخواهد داشت و این پروژه طی چند ماه آینده تکمیل خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، مدودف در ادامه سخنانش گفت: ما ساخت این خط لوله را تکمیل خواهیم کرد و شرکت گازپروم گزینه های جایگزینی برای چگونگی تکمیل این خط لوله در اختیار دارد. این موضوع اندکی زمان بیشتری خواهد برد، اما چیز بزرگی نخواهد بود.

در صورت اجرایی شدن پروژه خط لوله نورد استریم 2، میزان ظرفیت انتقال گاز طبیعی روسیه به آلمان به دو برابر ظرفیت کنونی افزایش پیدا خواهد نمود. در قانون بودجه آمریکا، از دولت خواسته شده که ظرف 60 روز شرکت هایی مشارکت کننده در پروژه نورد استریم 2 را شناسایی کند و آنها را مورد تحریم آمریکا قرار دهد.

با اجرایی و نهایی شدن نورد استریم 2، روسیه این امکان را خواهد یافت که با استفاده از دریای بالتیک و دور زدن اوکراین، گاز طبیعی خود را به آلمان برساند. طبق توافق های قبلی در مورد این پروژه، شرکت گاز پروم روسیه نیمی از هزینه های احداث نورد استریم 2 را متقبل گردد و نیم دیگر هزینه ها توسط پنج شرکت اروپایی (او. ام. وی. اتریش، اونیپر و وینترشال آلمان، رویال داچ شل و انجی فرانسه) پرداخت می گردد.

لایحه بودجه نظامی سال آینده آمریکا که به امضای رئیس جمهور این کشور رسیده، کاخ سفید را مکلف نموده که شرکت های مشارکت کننده در این پروژه را تحریم کند.

ق

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64735

به "مدودف: تأثیر تحریم های آمریکا بر نورد استریم فاجعه بار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدودف: تأثیر تحریم های آمریکا بر نورد استریم فاجعه بار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید