قرارداد چشمی با ام صلال قطعی شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع استقلال در شب معارفه سرمربی جدید این تیم تمرین یک باشگاه قطری حضور یافت.

قرارداد چشمی با ام صلال قطعی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سه روز قبل از دیدار استقلال در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشرطه عراق و در حالی که آبی های فوتبال ایران برای انجام این رقابت ها در قطر حضور داشتند، توئیتر الکاس که یکی از رسانه های این کشور محسوب می شود، خبر داد که روزبه چشمی با ام صلال قرارداد بسته است.

در آن مقطع و با توجه به حساسیت مسابقات آسیایی استقلال پیش بینی می شد که این خبر خیلی زود تکذیب شود و همین اتفاق هم ساعاتی بعد رخ داد و رسانه این باشگاه به نقل از روزبه چشمی گفت که او هیچ قراردادی با تیمی امضاء نکرده و بازیکن استقلال است.

روز بیست و هفتم شهریورماه 99 خبر امضای قرارداد چشمی با باشگاه ام صلال توسط الکاس قطر منتشر شد ولی این اتفاق در حالی رخ داد که این مدافع ایرانی یک هفته قبل از آن در جلسه ای با احمد سعادتمند قراردادش با باشگاه استقلال را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده بود و موضوع انتقالش به قطر موجب تعجب اعضای این تیم شد.

چشمی که چهار سال پیروز را در استقلال پشت سر گذاشته ولی یک فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، تصمیم به جدایی از جمع آبی ها گرفته تا لژیونر شود.

این مدافع که پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا همراه با کاروان تیم به تهران برنگشت و در دوحه قطر مانده بود، امشب در تمرین ام صلال قطر حضور یافت و به صورت جدی در کنار سایر بازیکنان این تیم تمرین کرد.

چشمی در شرایطی تمرینات خود را با ام صلال آغاز کرده که هنوز این باشگاه خبری از عقد قرارداد رسمی نداده ولی این مدافع با ام صلال به توافق رسیده، آی تی سی خود را دریافت کرده و به زودی توسط باشگاه قطری معارفه می شود.

گفتنی است، قرارداد روزبه چشمی با باشگاه استقلال به مبلغ 900 هزار دلار است.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 114119

به "قرارداد چشمی با ام صلال قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد چشمی با ام صلال قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید