غائله هاشمیان و خراب کردن رئیس کمیته جوانان توسط فدراسیون

به گزارش مجله سرگرمی، شاید معینی از نتیجه صحبت های تاج و هاشمیان خبر نداشته که گفته امیدوار است این مهاجم سابق تیم ملی سرمربی تیم جوانان گردد .

غائله هاشمیان و خراب کردن رئیس کمیته جوانان توسط فدراسیون

به گزارش خبرنگاران ،بعد از مصاحبه تند وحید هاشیمان علیه فریدون معینی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال،روباط عمومی فدراسون فوتبال هم خیلی زود اطلاعیه ای منتشر و تمام حرف های هاشمیان را تائید کرد.این وسط اما معین شد یا ریاست فدراسیون فوتبال،رئیس کمیته جوانانش را بازی نمی دهد یا خود معینی مطلبی را اعلام نموده که صحت نداشته است.شاید هم معینی از نتیجه صحبت های تاج و هاشمیان خبر نداشته که گفته امیدوار است این مهاجم سابق تیم ملی سرمربی تیم جوانان گردد اما رفتار فدراسیون فوتبال و اطلاعیه ای که بلافاصله حرف های هاشمیان را تائید نموده هم جای شگفتی دارد.

به هر حال نیما نکیسا که به تازگی مسوول بخش فوتبال پایه کشور در فدراسیون فوتبال گردیده درباره مطرح شدن نام کسانی مثل وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا برای مربیگری در فوتبال پایه گفت:من نمی دانم واقعا که این دوستان آمدند یا نه؟ اما اگر از من سوال گردد با تمام وجود استقبال می کنم چون هم آقای هاشمیان هم آقای مهدوی کیا از نظر اخلاقی نه فقط مورد تایید من که مورد تایید جامعه هستند.هاشمیان و مهدوی کیا از تاپ ترین ستاره های تاریخ فوتبال ملی هستند و از همه مهمتر این که سال ها است در رده های پایه کار می نمایند.به نظرم بهتر از این نمی گردد و امیدوارم این دو نفر در تیم های پایه ملی ایران فعالیت نمایند.

3-220

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4584

به "غائله هاشمیان و خراب کردن رئیس کمیته جوانان توسط فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غائله هاشمیان و خراب کردن رئیس کمیته جوانان توسط فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید