طارمی بهترین مهاجم لیگ پرتغال در ژانویه

به گزارش مجله سرگرمی، کارشناسان گل پوینت در پرتغال برترین بازیکنان لیگ پرتغال را در اولین ماه سال 2021 میلادی اعلام کردند.

طارمی بهترین مهاجم لیگ پرتغال در ژانویه

به گزارش ایسنا و به نقل از goalpoint، بعد از سرانجام اولین ماه میلادی سال 2021 کارشناسان گل پوینت در پرتغال اقدام به معرفی برترین بازیکنان لیگ فوتبال این کشور کردند که مهدی طارمی به عنوان برترین مهاجم لیگ پرتغال انتخاب شد.

مهدی طارمی (پورتو) 6.86 امتیاز- دومین حضور متوالی مهاجم اف سی پورتو در تیم منتخب لیگ پرتغال که در ماه دسامبر بازیکن ماه پورتو شد. او در ژانویه، سه گل دیگر برای تیم خود به ثمر رساند که بهترین گلزن این تیم بود. او هم چنین یک پاس گل نیز داد، بنابراین او تاثیر زیادی در گل های زده این تیم داشته است و توانسته به خوبی خودش را در این تیم جا بیندازد.

طارمی در دیدار بعدی در لیگ باید برابر ریو آوه قرار گیرد ولی قبل از این دیدار، پورتو در جام حذفی به دیدار ژیل ویسنته خواهد رفت و باید دید بازیکن ایرانی در این دیدار برای تیمش به میدان می رود یا خیر.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: عصر ایران
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 130811

به "طارمی بهترین مهاجم لیگ پرتغال در ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی بهترین مهاجم لیگ پرتغال در ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید