شجاع، بشار، علیپور یا ...، بهترین بازیکن پرسپولیس چه کسی بود؟

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس در این مسابقه سخت خواهد بود و همین می تواند ثابت کند که چرا پرسپولیس در قطر چنین نتیجه فوق العاده ای گرفت.

شجاع، بشار، علیپور یا ...، بهترین بازیکن پرسپولیس چه کسی بود؟

به گزارش خبرنگاران ، ناظر بازی السد - پرسپولیس بعد از این مسابقه حمید اسماعیل مدافع کناری این تیم را به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کرد اما در واقع هر یک از بازیکنان پرسپولیس می توانستند این عنوان را مال خود نمایند. شاید بتوان شجاع خلیل زاده را در خط دفاع، بشار رسن در خط میانی و علیپور در خط حمله را به عنوان بازیکنان برتر پرسپولیس در این مسابقه معرفی کرد اما واقعیت این است که تقریبا همه بازیکنان پرسپولیس فوق العاده بودند.

بیرانوند که دو سه مهار عالی داشت و خروج هایش بی نقص بود حتما نمره بالایی خواهد گرفت. سیدجلال مثل همیشه قرص و محکم بازی کرد و مصلح اشتباه بزرگی نداشت. نعمتی در دفاع راست انرژیک و فوق العاده ظاهر شد و در حمله هم عالی بود. در میانه زمین نوراللهی و آدام همتی خیلی دویدند و جنگیدند. عالیشاه هم از تکنیک خود نهایت بهره را برد و بشار رسن هم نمایشی فوق العاده ارائه داد.

در خط حمله علیپور مثل بازی الدحیل عالی بود و منشا هم با وجود بازی خودخواهانه مدافعان حریف را خسته کرد و کلی خطا از آنها گرفت. با این حساب حتما انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس در این مسابقه سخت خواهد بود و همین می تواند ثابت کند که چرا پرسپولیس در قطر چنین نتیجه فوق العاده ای گرفت و با وجود کمبود بازیکن، یکی از بهترین بازی های فصل خود را به نمایش گذاشت.

2 - 220

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4340

به "شجاع، بشار، علیپور یا ...، بهترین بازیکن پرسپولیس چه کسی بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع، بشار، علیپور یا ...، بهترین بازیکن پرسپولیس چه کسی بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید