سیزدهمین جشنواره استانی تجلیل از کارآفرینان برتر کردستان برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، سیزدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان کردستان، با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار، استاندار کردستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارآفرینان شهرستان های استان، برگزار گردید.

سیزدهمین جشنواره استانی تجلیل از کارآفرینان برتر کردستان برگزار گردید

بهگزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی بابیان این که از 105 کارآفرین ثبت نام شده در این جشنواره، 53 کارآفرین به مرحلهداوری رسیدند، اظهارکرد: در نهایت 9 کارآفرین بر اساس ارزیابی شاخص های جشنواره،به عنوان برتر انتخاب و معرفی شدند.صلواتیافزود: از سال 1385 تا به امروز سیزده جشنواره کارآفرینی در کردستان برگزار و حدود 3200نفر کارآفرین برتر استانی و 150 کارآفرین ملی در بخش های مختلف مالی شناسایی،معرفی و تجلیل شدند.

مدیرکلتعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، هم افرایی، مشارکتکارآفرینان در توسعه مالی کشور، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان مالیو شناسایی و معرفی کارآفرینان برتر به جامعه را از جمله مهمترین اهداف برگزاری اینجشنواره ذکر کرد.

گفتنیاست در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر کردستان، لوح سپاس به امضای معاون توسعهکارآفرینی و اشتغال وزیر کار و استاندار کردستان به کارآفرینان برتر و داورانجشنواره اهدا شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 125907

به "سیزدهمین جشنواره استانی تجلیل از کارآفرینان برتر کردستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیزدهمین جشنواره استانی تجلیل از کارآفرینان برتر کردستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید